صفحه اصلیخدماتجوان سازی پوستپروفایلو چیست؟

پروفایلو چیست؟

مراجعه کننده تا این لحظه

ارمغان ما برای شما زیباییست...

همین حالا نوبت بگیرید

 هر آنچه که باید در رابطه با پروفایلو بدانید

پروفایلو یکی از روش ‌های بسیار محبوب است که باعث جوانی، شادابی و شفافیت پوست شما می شود. از این رو، نشانه های پیری که با افزایش سن بروز می‌ کند را به نحو مطلوبی از بین می برد و جلوی از بین رفتن کلاژن پوست را می گیرد. ژل پروفایلو را می توان یک درمان فوق العاده جهت بازسازی پوست دانست. در واقع این ژل با تحریک کلاژن و الاستین موجب بهبود چروک و خطوط ریز صورت می ‌شود. این ماده یکی از جدیدترین روش های جوانسازی پوست به شمار می ‌آید که از طریق آن بافت پوست زیبا تر و شفاف تر به نظر می رسد.

هر آنچه که باید در رابطه با پروفایلو بدانید
هر آنچه که باید در رابطه با پروفایلو بدانید

پروفایلو تنها یک فیلر یا پرکننده پوست نیست. بلکه یک ژل اسید هیالورونیک می ‌باشد که قابلیت انتشار در بافت را دارد. این ماده بهترین درمان برای افتادگی پوست است و تحول فوق العاده ای را در صنعت زیبایی ایجاد نموده است. این ژل به بازسازی پوست از درون می پردازد که نتایج قابل ملاحظه ای را به دنبال خواهد داشت. در حقیقت پروفایلو مانند لیفتینگ عمل می نماید. ولی از آنجایی که توانایی انتشار دارد، لذا در تمامی نواحی صورت سبب حجم دهی می گردد. منظور از حجم، آبرسانی و شفافیت بخشیدن به پوست است.

پروفایلو چیست؟
پروفایلو چیست؟

 

پروفایلو چیست؟

پروفایلو یکی از راه های نوین جهت برجسته سازی نقاط مختلف صورت و همچنین جوانسازی پوست می ‌باشد. این ژل با بافت های پوست و چربی به خوبی ادغام گردیده و کمک شایانی به رفع آسیب ‌های موجود در نواحی مختلف پوست می کند. بهره گیری از این ژل تاثیر فراوانی در درمان صدمات پوستی دارد. این ژل کاملا ایمن است و به صورت شگفت انگیزی علائم پیری را در فرد از بین می برد. از طریق این ژل ساختار پوست تازه می گردد. لازم به ذکر است که تزریق پروفایلو برای افراد بالای 45 سال ویژگی درمانی دارد و برای افراد بالای 30 سال موجب پیشگیری می شود.

نقاط تزریق ژل پروفایلو
نقاط تزریق ژل پروفایلو

نقاط تزریق ژل پروفایلو

در حالت کلی گونه، چانه و فک از نقاط تزریق پروفایلو به حساب می آیند. تزریق این ژل در نقاط مذکور سبب افزایش حجم زیر پوست می شود. همین موضوع کمک شایانی به رفع چین و چروک های سطحی یا عمیق می نماید. در نتیجه فرمی طبیعی را برای صورت شما به ارمغان خواهد آورد. تزریق ژل پروفایلو سبب کند شدن روند پیری در این نقاط می شود. ناگفته نماند که از این روش برای برجسته کردن گونه ها نیز می توان استفاده نمود.

 

مزایای تزریق ژل پروفایلو چیست؟

یکی از ویژگی ‌های پروفایلو، درمان ایده ‌آل آن جهت بهبود حالت ارتجاعی و سفتی پوست می باشد. این درمان در نواحی مختلفی مانند دست، گردن و اطراف دهان بدون اینکه حالت مصنوعی ایجاد نماید، به بهترین نحو صورت می پذیرد. بیشتر افراد برای رفع افتادگی پوست اقدام به تزریق پروفایلو در نواحی بین گونه و پوست می نمایند. بهتر است که در دو جلسه درمانی با فاصله چهار هفته‌ این فرایند انجام شود.

بیان مزیت های تزریق این ژل

  • آبرسانی پوست با استفاده از پروفایلو
  • احیای درخشندگی و شفافیت پوست صورت
  • افزایش قوام و حالت ارتجاعی
  • بهبود بافت پوست و رنگ آن
  • تاثیرگذاری سریع
  • عدم نیاز به مراقبت های پیچیده
  • بی خطر بودن
  • دارای ترکیبات سازگار با پوست
  • ترمیم بافت چربی و بافت های زیر پوستی
  • جلوگیری از پیری زودرس
  • بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و افزایش استحکام آن

چند بار تزریق پروفایلو مورد نیاز است؟

برای نتیجه بهتر، لازم است که در دو جلسه 4 میلی لیتر پروفایلو با فاصله یک ماه تزریق گردد. یعنی هر جلسه 2 میلی لیتر. البته در برخی موارد که علائم پیری شدیدتر است، احتمال دارد که به تزریق 8 میلی لیتر در 4 جلسه نیاز باشد. به طور کلی برای کسانی که فقط به یک جلسه تزریق برای تمدید نیاز دارند، فاصله زمانی جلسات باید بین 6 تا 9 ماه باشد. یعنی به اندازه ماندگاری ژل. ولی در بعضی افراد با توجه به مقدار ژل، جلسات بیشتری مورد نیاز است. بنابراین طبق تشخیص پزشک فاصله این جلسات متغیر می باشد.

کاندید مناسب پروفایلو
کاندید مناسب پروفایلو

کاندید مناسب پروفایلو

در واقع افراد زیر کاندیدای مناسب برای تزریق پروفایلو می باشند:

– کسانی که پوستشان پیر شده است و یا پوست خسته ای دارند.

– اشخاصی که حجم پوست آنها تحلیل رفته است.

– افرادی که سن آنها بالاتر از 30 سال است و دارای درجاتی از خشکی پوست هستند.

– کسانی که چروک های ظریف پوستی دارند و به دنبال جوانسازی به روش طبیعی می باشند.

– آن دسته از افرادی که به دنبال یک روش بدون جراحی جهت برطرف کردن اشکالات چهره خود می باشند.

– افراد بالای 60 سال که چروک های عمیق و پوست انعطاف ناپذیری دارند.

فواید تزریق این ژل برای پوست

از این ژل که یک ماده همه کاره می باشد، می توان در هر نقطه از بدن بهره گرفت. تزریق ژل پروفایلو در نقاطی که قصد اضافه کردن حجم بیشتری دارید، مورد استفاده قرار می ‌گیرد. این پروسه درمانی دارای مزیت های زیر می باشد:

  • باعث کاهش خطوط و چین و چروک بر روی سطح پوست می شود.
  • به تقویت تولید مثل سلول ‌های بنیادی در پوست کمک شایانی می‌ کند.
  • سبب تحریک پوست می ‌شود و کلاژن و الاستین تقویت کننده ای را تولید می نماید.
  • باعث طراوت و سلامت پوست می شود.
 فواید تزریق این ژل برای پوست  
فواید تزریق این ژل برای پوست

عوارض جانبی پروفایلو چیست؟

معمولا بلافاصله بعد از درمان مقداری قرمزی در ناحیه تزریق ژل پروفایلو بروز می کند. همچنین ممکن است که کمی خارش، کبودی و تورم در نواحی تزریق ایجاد شود. ولی نگران نباشید. زیرا این عوارض ظرف 24 ساعت از بین می رود. اگر شما به یک متخصص خوب مراجعه نمایید، هیچگاه عوارض غیر طبیعی مانند عفونت را تجربه نمی کنید. ولی با انجام تزریق این ژل در مراکز نامعتبر عوارض جانبی جدی تر و طولانی تر می گردد. حتی احتمال دارد که برخی عوارض تا پایان عمر همراه شما بماند و هرگز از بین نرود.

نتایج تزریق ژل پروفایلو چه موقع ظاهر می شود؟

در حقیقت نتایج تزریق ژل پروفایلو به صورت فوری می باشد. یعنی مراجعه ‌کنندگان کمی بعد از تزریق متوجه داشتن ظاهری جوان و طبیعی در نواحی تزریق می‌ شوند. بهبود کیفیت، افزایش سفتی و حالت ارتجاعی بعد از گذشت 6 ماه پس از تزریق نمایان می گردد. البته این مورد تا حد زیادی بستگی به سن فرد و سبک زندگی او دارد. جهت دریافت بهترین نتیجه، تزریق 2 میلی لیتر یک ماه بعد از تزریق اول پیشنهاد می ‌شود. بر اساس پاسخ بدن فرد به درمان و برای حفظ نتایج به دست آمده، جلسات بعدی درمان برای بیمار مشخص می شود.

تفاوت های فیلرهای دیگر و ژل پروفایلو چیست؟

به علت نوع شکل گیری ماده اصلی پروفایلو، این ژل مانند فیلرهای دیگر سبب افزایش حجم پوست در نواحی مختلف صورت از قبیل لب و گونه ها نمی شود. این ماده در حقیقت به عنوان یک آبرسان تلقی می‌ گردد. اسید هیالورونیک داخل آن در تمامی قسمت های پوست صورت بخش می‌ گردد. در نهایت هم ظاهر فرد جوان تر و بهتر از قبل می شود. این ژل با تحریک تولید مجدد سلول های بنیادی مشکل پیری و افتادگی پوست صورت را به خوبی درمان می نماید. تزریق آن لایه های پوست و چربی را به حالت طبیعی برمی گرداند و همچنین سبب تحریک هر چهار نوع کلاژن در پوست می شود. پروفایلو همچنین می تواند در آن قسمت هایی از بدن به کار رود که تزریق فیلرهای دیگر پوستی امکان پذیر نمی باشد.

 

مراقبت های پس از تزریق ژل پروفایلو
مراقبت های پس از تزریق ژل پروفایلو

مراقبت های پس از تزریق ژل پروفایلو

باید بدانید که دقت در انجام مراقبت های بعد از تزریق ژل پروفایلو نقش به سزایی در میزان اثرگذاری آن دارد. رعایت یکسری نکات در این زمینه سبب می ‌شود که عوارض ایجاد شده در سریع ‌ترین زمان ممکن از بین برود.

نکات ضروری بعد از تزریق این ژل جوانسازی

  • عدم استفاده از کرم ‌های آرایشی بعد از تزریق و قبل از بهبودی کامل
  • پرهیز از فشار دادن، لمس و ماساژ محل تزریق
  • نخوابیدن بر روی صورت چند روز پس از تزریق
  • عدم مصرف الکل و سیگار حداقل یک هفته بعد از تزریق
  • اجتناب از مصرف داروهای رقیق کننده خون تا سه روز پس از تزریق ژل پروفایلو
  • استفاده از کمپرس یخ بر روی محل های تزریق جهت از بین رفتن عوارض ناشی از آن
  • خودداری از رفتن به سونا و استخر و شستشوی محل تزریق
  • دوری از نور خورشید
  • اجتناب از انجام روش های درمانی و زیبایی دیگر حداقل یک ماه بعد از تزریق این ژل
  • استفاده از کرم ضد آفتاب بدون رنگ و بدون بو و حداقل با SPF سی درصد در صورت خروج از منزل
  • پرهیز از انجام فعالیت ‌های بدنی سنگین و ورزش چند روز پس از تزریق این ژل

هزینه تزریق ژل پروفایلو

از آنجایی که مدت زمان ماندگاری ژل پروفایلو تقریبا 6 ماه می باشد، لذا برای تمدید آن هر 6 ماه یکبار باید به کلینیک مراجعه نمایید. به همین علت آگاهی از هزینه ‌های تزریق این ژل بسیار حائز اهمیت می باشد. در واقع هزینه های تزریق به عوامل مختلفی بستگی دارد که به بیان آنها می ‌پردازیم.

موارد مهم جهت تعیین هزینه تزریق این ژل

نوع ژل مورد استفاده

میزان ژل مورد استفاده در هر جلسه

میزان آسیب در پوست

تعداد جلسات لازم

مقدار دستمزد پزشک

داروهای مورد نیاز بعد از تزریق

محل کلینیک و سابقه آن

هزینه تزریق ژل پروفایلو

میزان ماندگاری ژل پروفایلو چقدر است؟

با توجه به سن و سال و مقدار آسیب و نوع پوست فرد متقاضی، ماندگاری ژل پروفایلو بین 6 تا 9 ماه می باشد. البته توصیه پزشکان متخصص این است که قبل از آنکه اثر تزریق به صورت کامل از بین برود، تزریق کننده ها برای تمدید مراجعه نمایند. استفاده از این ژل باعث داشتن پوستی یکنواخت، مستحکم و با میزان آب پایدار در شما خواهد شد. باید بدانید که شرکت در جلسات ترمیمی این نتایج را پایدارتر می گرداند. بنابراین جلسات ترمیمی بعد از شش ماه را از یاد نبرید.

آیا تزریق ژل پروفایلو محدودیت سنی دارد؟

به طور دقیق نمی توان بیان نمود که تزریق ژل پروفایلو از چه سنی مناسب تر است. ولی تجربه نشان داده است که تزریق این ژل برای افراد در بازه سنی 30 تا 45 سال نتیجه بهتری را به دنبال دارد. بنابراین بهتر است که قبل از 30 سالگی از این روش استفاده نکنید. برای سنین بالاتر هم این شیوه اثربخش است. البته توصیه می ‌شود که اشخاص بالای 60 سال حتما در جلسات مشاوره و معاینه شرکت نمایند تا نوع ژل مورد استفاده و مقدار آن با دقت بیشتری برای آنها تعیین گردد.

آیا تزریق پروفایلو بی خطر و ایمن می باشد؟
آیا تزریق پروفایلو بی خطر و ایمن می باشد؟

سوالات متداول و پاسخ به آنها

1- آیا تزریق پروفایلو بی خطر و ایمن می باشد؟

پروفایلو از نظر ایمن بودن دارای سازگاری زیستی بالایی می باشد. چرا که از هیالورونیک اسید طبیعی و خالص تولید شده و بدون اضافه کردن مواد شیمیایی پایدار گردیده است. بنابراین استفاده از آن خطر ایجاد واکنش های نامطلوب را تا حد زیادی کاهش می ‌دهد.

2- تا چه مدت زمانی نتایج به خوبی احساس می شود؟

انعطاف پذیری، افزایش قوام و بهبود کلی در کیفیت پوست خود را حداکثر تا شش ماه بعد از تزریق می توانید احساس کنید.

3- آیا بعد از تزریق ژل پروفایلو به استراحت نیاز است؟

مدت زمان استراحت بعد از تزریق این ژل بسیار کوتاه است. بهتر است بعد از درمان به مدت 24 ساعت فعالیت های فیزیکی و ورزش انجام ندهید. علاوه بر آن، حمام رفتن در چند روز ابتدایی بعد از تزریق توصیه نمی شود. در صورت بروز تورم و کبودی نیز از قرار گرفتن در معرض نور خورشید بپرهیزید.

4- در صورت نارضایتی از نتیجه تزریق ژل پروفایلو و یا ایجاد چهره غیر طبیعی چه کاری باید انجام داد؟

باید بگوییم که درمان ‌های فیلر پوستی برای همه افراد یکسان نیست. مطمئن باشید که درمان از طریق پروفایلو کاملا ایمن صورت می ‌پذیرد و بر اساس خواست شما در جلسات مشاوره خواهد بود. تزریق پروفایلو از درمان های محبوب به حساب می آید. زیرا بیشتر افراد از نتایج آن کاملا راضی هستند. به طور کلی فرد متخصص سعی می کند انتظارات شما را به صورت کامل درک نموده و طبق آن تزریق را انجام دهد.

لوگو کلینیک تهامی

ارمغان ما برای شما زیباییست...

برای اطلاع از تخفیف ها و جدیدترین های خدمات زیبایی و جراحی در خبرنامه ما عضو شوید

کلینیک زیبایی و جراحی تهامی

کلينيک تخصصی زیبایی و جراحی تهامی (ارمغان زیبایی) دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

اسکرول به بالا

آخرین اخبار و تکنولوژی های زیبایی روز

برای دریافت آخرین اخبار زیبایی و تکنولوژی های روز دنیا اطلاعات خود را وارد کنید تا در خبرنامه کلینیک تهامی عضو شوید.