تزریق جالوپرو

مراجعه کننده تا این لحظه

ارمغان ما برای شما زیباییست...

همین حالا نوبت بگیرید

جالوپرو چیست؟

جالوپرو نوعی ژل تزریقی است که برای زیباسازی و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. این یکی از روش های رایج و جدید برای جوانسازی پوست است. همانطور که می دانید عوامل آسیب زای بسیاری زیادی هستند که سلامت، زیبایی و جوانی پوست را به خطر می اندازند. هر کدام از این عوامل با توجه به شرایط هر فرد، با شدت مختلفی نمایان می شوند. بزرگترین آسیبی که به دنبال این فاکتورها به پوست وارد می شود، از دست رفتن خاصیت ارتجاعی پوست و از بین رفتن کلاژن سازی در پوست است.

جالوپرو چیست؟
جالوپرو چیست؟

تزریق جالوپرو با استفاده از سوزن های ریز پزشکی باعث حذف چین و چروک های پوستی می شود. این ژل که دارای ترکیباتی همچون هیالورونیک اسید و بسیاری از پر کننده های طبیعی برای پوست است به برطرف کردن مشکلات پوستی نظیر چین و چروک، تیرگی پوست، گودی زیر چشم و… کمک زیادی می کند.

جالوپرو از چه چیزی ساخته شده است؟

آیا می دانید جالوپرو از چه چیزی ساخته شده است؟ در صورتی که قصد تزریق این ژل را داشته باشید، باید در مورد آن اطلاعات درستی داشته باشید. پس این حق شماست تا بدانید این ژل دارای چه ترکیباتی است. در واقع این محصول دارای دو ویال جداگانه است اما قبل از اینکه پزشک بخواهد آن را تزریق کند، حتما محلول درون این دو ویال را با یکدیگر ترکیب می کند. ترکیبات این دو بطری جداگانه شامل هیالورونات سدیم و دو  بطری مجزا اسید آمینه است.

تزریق جالوپرو برای زیبایی و جوانی پوست
تزریق جالوپرو برای زیبایی و جوانی پوست

با مخلوط محتویات بطری ها با یکدیگر و تزریق آن به پوست، در واقع تغذیه رسانی به پوست انجام می شود. زیرا برای ماندگارتر کردن جوانی باید مواد مغذی و مورد نیاز پوست را به آن برسانید. جالوپرو ضمن اینکه به تغذیه پوست کمک زیادی می کند باعث تقویت آن نیز می شود. به همین دلیل می توان با تزریق این ژل زیبایی و جوانی را به چهره بازگرداند.

جالوپرو برای چه استفاده می شود؟

آیا با کاربردهای جالوپرو آشنایی دارید؟ آیا می دانید در چه مواردی باید از آن استفاده کرد؟ به طور کلی خوب است تا بدانید اصلی ترین ویژگی این ژل آبرسانی و تغذیه رسانی به پوست است. به همین علت می توان گفت پس از تزریق، سلول های پوستی به شدت تحت حمایت این محلول قرار می گیرند. همانطور که می دانید حفظ و تامین رطوبت پوست باعث جلوگیری از بروز بسیاری از فاکتورهای آسیب زای پوستی می شود. با در نظر گرفتن این موارد بهتر است تا به بررسی عملکرد جالوپرو بپردازیم.

 

حذف فاکتورهای پیری از چهره و بدن
حذف فاکتورهای پیری از چهره و بدن
  • رفع گودی و سیاهی زیر چشم

یکی از کاربردهای جالوپرو این است که گودی و سیاهی زیر چشم را از بین می برد. بسیاری از افراد در زیر چشمشان یک حلقه سیاه دارند. این حلقه سیاه باعث می شود تا افراد  کسل، خسته و ضعیف به نظر برسند. خصوصا اگر افرادی که صورت لاغری داشته باشند، بروز این حلقه های سیاه در زیر چشمشان به شدت تاثیر منفی بر چهره شان می گذارد. با تزریق این ژل، سیاهی و فرورفتگی زیر چشم درمان می شود. زیرا این ژل خاصیت پرکنندگی دارد و با ترکیبات مغذی خود باعث تقویت سلول های پوستی می شود.

  • حذف فاکتورهای پیری پوست

منظور از فاکتورهای پیری پوست چیست؟ در واقع هر عاملی که به پوست آسیب برساند و زیبایی و سلامتی پوست را تحت تاثیر قرار دهد، به عنوان یک فاکتور آسیب زا شناخته می شود. از دست رفتن خاصیت ارتجاعی پوست، بروز چین و چروک ها و خط و خطوط ریز پوستی، احساس کشیدگی پوست و… همگی فاکتورهای آسیب زایی هستند که سلامت و جوانی پوست صورت و بدن را تحت تاثیر خود قرار می دهند. تزریق جالوپرو باعث حذف این فاکتورهای آسیب زا می شود. زیرا پوست را تقویت می کند و کلاژن سازی را در پوست تحریک خواهد کرد.

  • رفع جوش و جای جوش

یکی از اصلی ترین دغدغه افراد برای زیبایی چهره، از بین بردن جوش و جای جوش است. همانطور که می دانید هم انواع جوش و هم آثار باقی مانده از آن زیبایی را به شدت زیر سوال می برد. افرادی که نمی توانند با روش های معمولی و ساده این مشکل را برطرف کنند، می توانند جالوپرو تزریق کنند. زیرا این ژل باعث از بین رفتن جوش و درمان جای جوش می شود. می دانید به چه علت؟ زیرا فیبروبلاست ها و کلاژن را برای درمان این مشکلات پوستی تحریک و فعال می کند.

  • آبرسانی به پوست

پوست خشک زمینه مناسبی را برای بروز چین و چروک ها و همچنین التهابات پوستی فراهم می کند. بنابراین در صورتی که می خواهید التهابات و خشکی پوست خود را از بین ببرید، بهتر است تا از جالوپرو برای آبرسانی پوستتان استفاده کنید. با از بین رفتن خشکی پوست، بسیاری از مشکلات دیگر پوست نیز درمان می شود. در نتیجه شما صاحب پوستی درخشان، زیبا و لطیف خواهید شد.

  • قابل استفاده برای پوست بدن

از دیگر کاربردهای جالوپرو قابل استفاده بودن آن برای نقاط مختلف بدن است. شما می توانید خطو و خطوط هایی که روی گردنتان ظاهر شده اند را با تزریق این فیلر پر کنید و از بین ببرید. همچنین در صورتی که روی دست، شکم، پا و… جای لک یا آفتاب سوختگی داشته باشید می توانید با تزریق این فیلر آن را درمان کنید و از بین ببرید. پس این ژل تنها برای پوست صورت کاربرد ندارد. بلکه برای نقاط مختلف بدن نیز مناسب است.

تحریک کلاژن سازی در پوست
تحریک کلاژن سازی در پوست

جالوپرو چگونه کار می کند؟

شاید این سوال برایتان به وجود بیاید که عملکرد جالوپرو چگونه است؟ این محلول تزریقی در واقع به بهبود بافت های پوستی کمک زیادی می کند. به طور کلی پوست زیبا و جوان نیازمند رطوبت کافی و فعالیت فاکتورهای حیاتی است. این فاکتورهای حیاتی همان کلاژن، فیبروبلاست ها، الاستین و… هستند که سلول های پوستی را زنده و فعال نگه می دارند. به دنبال فعالیت سلول های پوستی زیبایی و جوانی روی پوست جاری می شود.

بنا به دلایل مختلفی گاهی سلول های پوستی می میرند و یا غیر فعال می شوند. حتی کم شدن فعالیت سلول های پوستی نیز باعث می شود تا کیفیت و زیبایی پوست تحت تاثیر قرار بگیرد. در چنین شرایطی لازم است تا یک محلول حمایتی به پوست تزریق شود و حیات را به پوست باز گرداند. زیرا در صورتی که سلول های پوستی تقویت نشوند، به تدریج مشکلات پوستی بیشتر می شوند.

چند نوع جالوپرو وجود دارد؟

برای نتیجه گیری بهتر از جالوپرو این محلول در دو نوع کلاسیک و HMW وارد عرصه زیبایی و پزشکی شده است.  جالوپرو کلاسیک بیشتر مناسب افراد جوانی است که به تازگی شاهد بروز فاکتورهای پیری روی پوستشان هستند. یعنی مشکلات پوستی آنها چندان حاد نشده است و می توان به سادگی آنها را کنترل کرد. HMW اسید هیالورونیک بیشتری را در خود جای داده است. به همین علت بیشتر برای افرادی مناسب است که خط و خطوط عمیق تری روی پوستشان دارند و مسن تر هستند.

تزریق جالوپرو برای زیبایی و جوانی پوست
تزریق جالوپرو برای زیبایی و جوانی پوست

چگونه جالوپرو تزریق می شود؟

تزریق جالوپرو فقط و فقط باید توسط پزشک متخصص و در کلینیک های معتبر زیبایی انجام شود. برای تزریق این محلول جوان کننده و ضد پیری ابتدا موضع مورد نظر به طور کامل بی حس می شود. بی حسی تزریقی نیست و توسط پماد انجام می شود. بنابراین مراجعه کننده احساس راحتی بیشتری خواهد داشت. سپس محل های تزریق مشخص می شود و پزشک جالوپرو را با استفاده از سوزن های ریز و ظریف پزشکی تزریق می کند.

پس از تزریق جالوپرو، بدون نیاز به ماساژ این ژل پراکنده می شود و به هیچ عنوان مانند توده در یک نقطه از پوست جمع نخواهد شد. پس از تزریق کمی تورم و شاید قرمزی را روی پوست خود تجربه می کنید که این کاملا طبیعی است. اما اصلا جای نگرانی نیست زیرا کمتر از یک روز این تورم و قرمزی به طور کامل از بین خواهد رفت.

چه مدت طول می کشد تا جالوپرو اثر کند؟

قطعا می پرسید چقدر زمان نیاز است تا تاثیرات جالوپرو را روی پوستمان ببینیم؟ خوب است تا بدانید پس از تزریق جالوپرو شما بلافاصله می توانید شاهید تغییرات پوستی خود باشید. البته این تغییرات فقط به همین لحظه ختم نمی شوند؛ بلکه گاهی اوقات ممکن است تا 6 ماه آینده نیز شاهد تغییرات مثبت در چهره و یا پوست بدن خود باشید. در صورتی که مشکلات پوستی شما شدت نگرفته باشند و برای درمان مراجعه کنید، قطعا نتیجه بهتری خواهید گرفت. اما اگر پس از عمیق شدن چین و چروک ها اقدام به درمان کنید، قطعا باید زمان بیشتری را برای گرفتن نتیجه مطلوب اختصاص دهید.

ممنوعیت های تزریق جالوپرو
ممنوعیت های تزریق جالوپرو

کسانی که مشکلات پوستی حادتری دارند باید بین 1 تا 3 جلسه درمان با جالوپرو را ادامه دهند. فاصله زمانی بین هر جلسه تقریبا دو هفته است. اما در هر صورت پزشک باید این فاصله را تعیین کند. البته کسانی که به درمان های بیشتری نیاز داشته باشند، می توانند بین 3 تا 4 جلسه تزریق جالوپرو را ادامه دهند.

آیا جالوپرو ایمن است؟

تزریق جالوپرو یک روش کاملا ایمن و بی خطر است. این روش درمانی جزو روش های غیر تهاجمی به حساب می آید. اما در صورتی که شرایط خاصی داشته باشید، حتما باید قبل از آن با پزشک خود مشورت کنید. افرادی که حساسیت دارند و یا با اختلالات خونریزی مواجه هستند، نباید تزریق را انجام دهند. همچنین به نقاطی از پوست که قبلا کاشت سیلیکونی داشته و یا هر نوع تحریکات پوستی دیگر روی آن انجام شده است را نباید تزریق کرد. تزریق جالوپرو برای خانم های باردار یا شیرده اصلا توصیه نمی شود.

 

مراقبت های بعد از تزریق ژل جالوپرو

بعد از تزریق جالوپرو برای نتیجه گیری بهتر و جلوگیری از بروز مشکلات و آسیب ها باید یک سری اقدامات به خصوص را انجام دهید. به مواردی که در ادامه مطرح می کنیم، توجه داشته باشید.

  • تا 72 ساعت از فعالیت ها و انجام ورزش های سنگین خودداری کنید.
  • هرگز روی صورت نخوابید.
  • موضعی که تزریق در آنجا انجام شده را تحت فشار قرار ندهید.
  • به هیچ عنوان ناحیه تزریق را با دست ماساژ ندهید و تحریک نکنید
  • از استعمال الکل و دخانیات خودداری کنید.
  • مصرف نمک را به حداقل برسانید.

تاثیرات جالوپرو تا چه زمانی بر پوست باقی می ماند؟

در خصوص اینکه اثرات جالوپرو تا چه مدت بر روی پوست باقی می ماند باید بگوییم همه چیز به جنس پوست شما، سن، نوع و شدت مشکل و نحوه مراقبتتان بستگی دارد. البته تجربه و تخصص پزشک متخصص در این زمینه بی تاثیر نیست. اما این تاثیرات با توجه به شرایطی که به آن اشاره کردیم بین 6 تا 9 ماه ماندگاری دارد.

تزریق جالوپرو عارضه هایی را به همراه دارد یا خیر؟

به طور کلی تزریق جالوپرو یک روش غیر تهاجمی، ایمن و بی خطر است. پس هرگز جای نگرانی وجود ندارد. از آنجایی که این فیلر خاصیت پر کنندگی دارد، بسیاری از افراد از آن برای برجسته سازی لب هایشان نیز استفاده می کنند. در صورتی که تزریق جالوپرو را در کلینیک زیبایی معتبر و نزد پزشک متخصص انجام دهید، برای شما هیچ خطر و ضرری را به همراه نخواهد داشت. اما در حالت کلی این روش خطر یا عوارضی ندارد. تنها عوارض آن کبودی، قرمزی یا تورم است که طی چند روز به طور کامل از بین می رود. پس جای نگرانی وجود ندارد.

هزینه تزریق جالوپرو چقدر است؟

هزینه تزریق جالوپرو به عوامل متعددی بستگی دارد. به همین علت شما باید ابتدا توسط پزشک معاینه شوید تا هزینه تزریق به شما اعلام شود. نوع و شدت مشکل، نوع جالوپرو، تجهیزات و امکانات کلینیک زیبایی و… همگی در هزینه تزریق تاثیر می گذارند. اما به طور کلی تزریق این ژل قیمت مناسبی دارد.

آیا محدودیت سنی دارد؟

برای تزریق جالوپرو محدودیت سنی تعریف نشده است. پس بهتر است قبل از شدت گرفتن مشکلات پوستی و عمیق تر شدن چین و چروک ها برای درمان اقدام کنید.

بهترین کاندید برای انجام این کار چه کسانی هستند؟

  • افرادی که پوست خشکی دارند و می خواهند آبرسانی عمقی انجام دهند.
  • افرادی که اولین فاکتورهای پیری پوست را مشاهده کرده اند.
  • افرادی که لک پوستی یا آفتاب سوختگی دارند.

سوالات متداول تزریق جالوپرو

  1. آیا آقایان هم می توانند جالپرو انجام دهند؟ بله این تزریق برای خانم ها و آقایان بدون محدودیت سنی انجام می شود.
  2. آیا می توان بعد از انجام جالپرو به سونا و جکوزی رفت؟ خیر! تا 24 ساعت بعد از تزریق نباید به سونا یا جکوزی بروید.
  3. پروسه تزریق چقدر طول می کشد؟ تزریق بین 30 الی 45 دقیقه طول می کشد.
لوگو کلینیک تهامی

ارمغان ما برای شما زیباییست...

برای اطلاع از تخفیف ها و جدیدترین های خدمات زیبایی و جراحی در خبرنامه ما عضو شوید

کلینیک زیبایی و جراحی تهامی

کلينيک تخصصی زیبایی و جراحی تهامی (ارمغان زیبایی) دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

اسکرول به بالا

آخرین اخبار و تکنولوژی های زیبایی روز

برای دریافت آخرین اخبار زیبایی و تکنولوژی های روز دنیا اطلاعات خود را وارد کنید تا در خبرنامه کلینیک تهامی عضو شوید.