صفحه اصلیخدماتتناسب اندام و لاغریلاغری با دستگاه نیو میداس

لاغری با دستگاه نیو میداس

مراجعه کننده تا این لحظه

ارمغان ما برای شما زیباییست...

همین حالا نوبت بگیرید

همه آن‌چه باید درباره لاغری با دستگاه نیو میداس بدانید

لاغری با دستگاه نیو میداس به شما کمک می‌کند به اندام ایده‌آل خود برسید. این دستگاه از امکانات سیستمی فراوانی برخوردار می‌باشد. به طوری‌که می‌تواند در مدت زمان کوتاهی چربی‌ها را از بین ببرد. این امر سبب جوانسازی پوست و فرم دهی اندام شما می‌گردد. دستگاه لاغری نیو میداس به عنوان کارآمدترین و قوی‌ترین دستگاه از بین برنده چربی شناخته شده است. با توجه به این‌که امروزه یکی از دغدغه‌های بزرگ و اصلی افراد لاغر شدن و رسیدن به اندام زیبا می‌باشد، استفاده از این دستگاه نسبت به عمل جراحی از ریسک کمتری برخوردار می‌باشد.

دستگاه لاغری نیو میداس چگونه باعث لاغری میشود؟

دستگاه لاغری نیو میداس از روش‌هایی مانند انرژی اشعه مادون قرمز، انرژی رادیو فرکانسی با سیستم خنک کننده قوی اقدام به آب کردن چربی و لاغری بدن می‌کند. لاغری با دستگاه نیو میداس نقش مهمی در لاغر شدن قسمت‌های مختلف بدن همچون بازو، پهلو، شکم، ران و… دارد. آن‌چه باعث لیفت و کشش همزمان پوست می‌شود، کلاژن سازی لایه‌های زیرین پوست توسط این دستگاه می‌باشد.

به طور معمول چربی‌هایی که از طریق این دستگاه آب می‌شوند، بدون این‌که وارد چرخه خونرسانی شوند از طریق غدد لنفاوی دفع می‌گردند. استفاده از دستگاه لاغری نیو میداس هیچ‌گونه عوارضی را در پی نخواهد داشت.

دستگاه لاغری نیو میداس
دستگاه لاغری نیو میداس

موارد استفاده از دستگاه لاغری نیو میداس

لاغری با دستگاه نیو میداس جهت موارد مختلفی صورت می‌گیرد. علاوه بر چربی سوزی نقاط مختلف بدن این دستگاه به خوبی چین و چروک پوست صورت را رفع می‌کند و سبب جوانسازی پوست می‌شود. هنگام استفاده از این دستگاه آن‌چه سبب جوانسازی پوست و لاغری موضعی می‌گردد، سیستم رادیو فرکانسی موجود در دستگاه لاغری نیو میداس است. عبور رادیوفرکانس‌های مختلف سبب ایجاد گرما در بافت‌های بدن می‌شود. بالا رفتن دما در بافت‌ها به میزان مقاومت آن‌ها بستگی دارد. تحقیقات نشان می‌دهد میزان مقاومت بافت چربی نسبت به سایر بافت‌ها بسیار بیشتر می‌باشد. بنابراین در بافت‌ چربی گرمای بیشتری تولید می‌شود. همین امر در آب شدن چربی‌ها موثر می‌باشد.

لاغری با دستگاه نیو میداس جهت رفع افتادگی سینه و باسن بسیار موثر می‌باشد. کم کردن و کاهش سلولیت، تناسب اندام و فرم دهی، کاهش چربی و لیز از جمله مواردی هستند که با دستگاه لاغری نیو میداس صورت می‌گیرد. این دستگاه گزینه بسیار مناسبی جهت رفع غبغب به شمار می‌رود.

 

رفع چربی پهلو
رفع چربی پهلو

حفظ و نگهداری از نتایج :

برای این‌که به خوبی بتوانید از نتایج دستگاه لاغری نیو میداس نگهداری کنید، لازم است تحرک بدنی و ورزش را در برنامه روزانه خود قرار دهید. سبک و رژیم غذایی متناسب با شرایط بدنی شما از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد. برخی تصور می‌کنند با نخوردن یا کم خوردن غذا می‌توانند زیبایی اندام خود را حفظ کنند. چنان‌چه این امر صورت گیرد، بدن دچار کمبود پروتئین‌های لازم می‌شود. کم شدن انرژی، ضعف عمومی بدن را در پی خواهد داشت. بنابراین لازم است با یک برنامه و رژیم غذایی، به اندازه و درست خوردن غذا را در دستور کار خود قرار دهید.

اگر شما جزء آن دسته افرادی هستید که بیشتر از حد نیاز خود اقدام به خوردن غذا می‌کنید، لازم است بدانید آن‌چه به شکل چربی در بدن ذخیره می‌شود، کالری‌های اضافه می‌باشد. این کالری‌ها سبب عدم تناسب اندام و اضافه وزن شما می‌شوند. داشتن برنامه غذایی اصولی و دقیق از تجمع دوباره چربی‌های موضعی به بدن جلوگیری می‌کند.

 

قبل و بعد از انجام لاغری با این دستگاه چه اقداماتی باید انجام شود؟

قبل از انجام این عمل فرد باید از سلامت جسمی برخوردارباشد. ثابت بودن وزن فرد یکی از موارد بسیار مهم قبل از عمل می‌باشد. بهتر است افرادی که از چربی موضعی بسیار بالایی برخوردار هستند، برای درمان و رفع چاقی خود روش‌های دیگر را امتحان کنند.

افرادی که از چربی کم یا متوسط برخوردارند می‌توانند نسبت به لاغری خود با دستگاه نیو میداس اقدام کنند. لازم است افراد واجد شرایط عمل لاغری با این دستگاه، رژیم غذایی مناسبی استفاده کنند. چهل و هشت ساعت پس از انجام هر جلسه درمان، فعالیت نرمش و ورزش فرد ضروری می‌باشد. مصرف مایعات برای این افراد بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

لاغری با دستگاه نیو میداس
لاغری با دستگاه نیو میداس

تعداد جلسات مورد نیاز برای لاغری با این دستگاه چقدر است؟

جلساتی که جهت لاغری در نظر گرفته می‌شود، بر اساس حجم توده چربی، میزان چین و چروک و… تعیین می‌گردد. به طور معمول پکیج‌های شش جلسه‌ای جهت افرادی که قصد لیز کردن چربی‌های بدن خود دارند در نظر گرفته می‌شود. این کار هفته‌ای یک‌بار صورت می‌گیرد. هر چقدر میزان تجمع چربی موضعی بیشتر باشد، نیاز به تکرار پکیج‌ها ضروری است. تمام موارد ذکر شده بر اساس نظر پزشک قابل تعیین می‌باشد.

بهترین کاندید برای استفاده از این روش چه کسانی هستند؟

  • افرادی که دارای چربی در نقاط پهلو، ران، شکم و بازوی خود هستند، بهترین کاندید برای این دستگاه می‌باشند. این افراد می‌توانند در مدت زمان کوتاهی به اندام زیبا و خوش فرم برسند.
  • افرادی که از داشتن غبغب رنج می‌برند نیز می‌توانند با  این دستگاه این مشکل را رفع کنند.
  • این دستگاه جهت افرادی که علاقمند به داشتن پوستی جوان و شاداب هستند، گزینه بسیار مناسبی است.
  • این روش به آسانی تمام چین و چروک‌های ظریف اطراف چشم شما را از بین می‌برد.
  • افرادی که دارای باسن بزرگ هستند می‌توانند اقدام به کوچک‌تر کردن باسن خود کنند.
از بین بردن چربی
از بین بردن چربی

هزینه استفاده از روش لاغری با دستگاه نیو میداس چیست؟

عوامل متعددی در میزان هزینه موثر می‌باشد. این‌که میزان چربی موضعی یک فرد چقدر است؟ آیا با یک پکیج فرد به نتیجه دلخواه و اندام ایده‌ال می‌رسد یا خیر؟ و… میزان جلسات استفاده از این دستگاه در نواحی مختلف بدن با یکدیگر متفاوت می‌باشد. ممکن است برخی افراد در قسمتی از بدن دچار چربی موضعی بیشتری باشند اما برخی دیگر در آن قسمت از چربی کمتری برخوردار باشند. بنابراین هزینه استفاده از این روش متغیر است. نوع دستگاه، سایز و اندازه ناحیه درمان، دستمزد پزشک و… در تعیین هزینه استفاده از دستگاه نیو میداس موثر می‌باشند.

مزیت لاغری با دستگاه نیو میداس نسبت به روش های دیگر چیست؟

  • لاغری با این دستگاه از مزایای فراوانی برخوردار است. استفاده از این دستگاه بر خلاف روش‌های دیگر همچون عمل جراحی و… هیچ گونه خونریزی، کبودی و زخم ایجاد نمی‌کند.
  • پس از استفاده از دستگاه نیو میداس فرد می‌توان به راحتی به امور روزانه خود بپردازد.
  • هنگام استفاده از این دستگاه نیازی به بیهوش کردن فرد نمی‌باشد.
  • مدت زمان درمان بسیار کوتاه است.
  • بکارگیری این دستگاه سبب کلاژن سازی پوست در نواحی مختلف بدن می‌گردد.
  • بعد از عمل فرد نیاز به مراقبت‌های خاص ندارد.
عمل لاغری با دستگاه نیو میداس
لاغری با دستگاه نیو میداس

ماندگاری این روش چقدر است؟

  • یکی از موارد مهمی که در ماندگاری این عمل تاثیر گذار است، نوع سبک زندگی فرد می‌باشد.
  • اگر فرد نسبت به جوانسازی پوست اقدام کند، کلاژن‌های آسیب دیده پوست ترمیم می‌شوند.
  • دوری از استرس، اضطراب، مصرف الکل، دخانیات و… به فرد کمک می‌کند تا مدت‌ها پوست جوان و شادابی داشته باشد.
  • ورزش مداوم و روزانه نقش مستقیم در سلامت و خوش اندامی افرادی دارد که اقدام کرده‌اند.
  • هر چقدر سن افرادی که از این دستگاه استفاده می‌کنند جوانتر باشد، میزان ماندگاری بیشتر خواهد بود. در واقع سن افراد رابطه مستقیم با ماندگاری این دستگاه دارد.

آیا فردی که در گذشته نسبت به عمل لیپوساکشن اقدام کرده و روی بدن دچار ناهمواری شده است، به وسیله این دستگاه می‌تواند ناهمواری‌ها را رفع کند؟

پاسخ به این سوال مثبت است. دستگاه لاغری نیو میداس از قابلیت تنظیم فرکانس برخوردار می‌باشد. تنظیم فرکانس در عمق مناسب بدن سبب می‌شود، پزشک به آسانی نسبت به رفع ناهمواری‌های بدن اقدام کند. افرادی که بر اثر لیپوساکشن یا لیزر لیپولیز با این مشکل روبرو هستند، می‌توانند جهت داشتن اندامی زیبا و خوش فرم اقدام کنند.

 

لاغری
لاغری

لاغری با دستگاه نیو میداس سبب لیفتینگ پوست می‌گردد؟

دستگاه لاغری نیو میداس علاوه بر رفع خطوط زیر پوستی، رفع چین و چروک، جوانسازی پوست و… نقش موثری در لیفتینگ پوست دارد. با توجه به غیر تهاجمی بودن عمل، شما می‌توانید بدون احساس درد و ناراحتی به نتیجه دلخواه و مورد نظر خود برسید.

 

مراجعه به پزشک متخصص جهت عمل لاغری

تحقیقات نشان می‌دهد چنان‌چه جهت عمل لاغری به پزشک متخصص مراجعه کنید دچار عوارض ناشی از استفاده دستگاه لاغری نخواهید شد. استفاده غلط و نادرست از دستگاه لاغری شما را با عوارض احتمالی روبرو می‌کند. این عوارض شامل حساسیت، آسیب به بافت‌های عروقی، سوختگی، کبودی، درد، تورم و… می‌باشد. لازم است قبل از اقدام به عمل لاغری با پزشک متخصص مشورت کنید و درمان را به متخصص بسپارید.

چه افرادی نمی‌توانند از دستگاه لاغری استفاده کنند؟

  • مادران شیرده و زنان باردار مجاز به استفاده از دستگاه لاغری نمی‌باشند.
  • افرادی که از نارسایی کبدی یا مشکلات کبد رنج می‌برند.
  • افرادی که شاخص جرمی بدن آن‌ها بیشتر از 30 می‌باشد و جزء افراد چاق محسوب می‌شوند، گزینه مناسبی جهت استفاده از دستگاه لاغری نیو میداس نمی‌باشند.
  • برخی افراد از دستگاه تنظیم کننده ضربان قلب برخوردار هستند. این افراد تحت هیچ شرایطی نباید از دستگاه لاغری استفاده کنند.

 

لوگو کلینیک تهامی

ارمغان ما برای شما زیباییست...

برای اطلاع از تخفیف ها و جدیدترین های خدمات زیبایی و جراحی در خبرنامه ما عضو شوید

کلینیک زیبایی و جراحی تهامی

کلينيک تخصصی زیبایی و جراحی تهامی (ارمغان زیبایی) دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

اسکرول به بالا

آخرین اخبار و تکنولوژی های زیبایی روز

برای دریافت آخرین اخبار زیبایی و تکنولوژی های روز دنیا اطلاعات خود را وارد کنید تا در خبرنامه کلینیک تهامی عضو شوید.