صفحه اصلیخدماتتناسب اندام و لاغریتزریق مزوتراپی برای لاغری

تزریق مزوتراپی برای لاغری

مراجعه کننده تا این لحظه

ارمغان ما برای شما زیباییست...

همین حالا نوبت بگیرید

اگر در جست و جوهایتان به اینجا رسیده اید، خوش آمدید. بی گمان شما همین الان که این مطلب را می خوانید به لاغری فکر می کنید یا به دنبال لاغری هستید. همچنین احتمال دارد که به گزینه ی مزوتراپی  فکر کنید. پس با ما در این مقاله همراه باشید. قرار است از سیر تا پیاز این عمل را برایتان بگوییم.

مزوتراپی لاغری چیست؟

منظور از مزوتراپی روشی است که شامل چند نوع تزریق مختلف می باشد. این تزریق ها شامل تزریق هورمون، آنزیم، عصاره ی گیاهان و ویتامین می باشد. حالا اگر بپرسید این تزریق ها قرار است چه کارهایی انجام دهند، باید بگوییم که به وسیله ی این تزریق ها می توان تا حد زیادی چربی های بدن را کاهش داد و از بین برد. همچنین علاوه بر از بین بردن چربی ها می توان شل شدگی های پوست را تا حد زیادی کاهش داد و پوست را به جوانی و شادابی نزدیک کرد. مواد تزریقی فرمول واحدی ندارند و پزشکان با توجه به شرایط و نیاز بیمار، محلول مورد نظر را به کار می برند.

مزوتراپی لاغری در چه نواحی انجام می شود؟

این درمان که اتفاقا در طول این سال ها طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است، برای نواحی گوناگون بدن کاربرد دارد. عمدۀ کاربرد این روش برای همه ی قسمت هایی می باشد که دارای چربی اضافه می باشند. این نواحی شامل باسن، شکم، پاها و بازوها می باشد.

مزوتراپی جهت لاغری
مزوتراپی جهت لاغری

مزوتراپی لاغری چگونه انجام می شود؟

این روش با استفاده از سوزن های بسیار ریز قابل انجام است. متقاضیان در هنگام انجام عمل تزریق، درد و دشواری خاصی را احساس نخواهند کرد. پس از آنکه تزریق انجام شد، سلول های چربی توسط مواد مزوتراپی، هدف گرفته می شوند. این امر موجب آب شدن و از بین رفتن چربی های ناحیه ی مورد نظر می گردد. توجه داشته باشید که از بین رفتن چربی ها توسط مزوتراپی، به مرور و پس از چند هفته اتفاق خواهد افتاد. این چربی ها از طریق راه های مختلفی همچون روده و کبد از بدن خارج می گردند.

چه کسانی کاندیدای مناسب برای اینکار هستند؟

شناخت دقیق و آگاهی از کاندیدای مناسب برای این راه، منجر به نتایج قابل قبول تری خواهد شد. جالب است بدانید که علی رغم گستره ی وسیع کاندیدای این عمل، مزوتراپی جهت لاغری برای برخی افراد نیز با محدودیت هایی همراه می باشد. در ادامه به کاندیدای این عمل اشاره خواهیم کرد:

  1. آن دسته از افرادی که در گروه های سنی 18 تا 75 سال قرار دارند.
  2. افرادی که از سلامت عمومی خوبی برخوردار می باشند.
  3. لازم به ذکر است که این عمل برای آن دسته از اشخاصی که به بیماری های قلبی و دیابت مقاوم در برابر انسولین مبتلا هستند، توصیه نمی گردد. همچنین زنان باردار نیز از کاندیدای این عمل به شمار نمی روند.

مزایای مزوتراپی لاغری چیست؟

بهتر است به هنگام عمل های گوناگون به مزایای هر عمل توجه نمایید. شما با بررسی مزایای عمل های متعدد و گوناگون، می توانید چشم انداز آگاهانه ای از سلامتی و بهبود وضعیت خود پس از عمل مورد نظر به دست آورید.

همان گونه که پیش از این نیز اشاره کردیم، مزوتراپی جهت لاغری، از آن دسته روش های نوین به شمار می رود. به همین دلیل مطالعات گسترده ای روی مزایای این روش انجام شده است. نتایج مطالعات، مشاهدات و بررسی ها نشان می دهد که مهم ترین مزایای این عمل به قرار زیر است:

  1. یکی از مهم ترین مزایای این روش، شیوه ی انجام آن است. شیوه ی تزریق باعث می شود که میزان آسیب ها به حداقل برسد. همچنین پس از این عمل احتیاجی به بانداژ نمودن یا استفاده از پوشش مخصوص وجود ندارد.
  2. این روش از جمله روش هایی می باشد که یا دوران نقاهت ندارد یا این دوره بسیار کوتاه می باشد و به آسانی سپری می شود.
  3. برای متقاضیان و بیماران، زمان بازگشت به زندگی عادی و روتین روزانه اهمیت زیادی دارد. آن دسته از افرادی که مزوتراپی را انجام می دهند، می توانند خیلی زود فعالیت های روزانه ی خود را آغاز کنند.
  4. از مهم ترین مزایای این شیوه می توان به اثربخشی قابل توجه آن در از بین بردن و آب شدن چربی ها اشاره کرد.
  5. بهبود و از بین رفتن سلولیت ها
  6. بهبود وضعیت جریان خون
  7. بهبود عملکرد برخی از ارگان های بدن و غدد را نیز می توان در شمار مزایای مزوتراپی دانست.
  8. همچنین این شیوه می تواند تا حد قابل قبولی کیفیت ظاهری پوست را ارتقا بخشد.

 

مزوتراپی جهت لاغری
مزوتراپی جهت لاغری

عوارض مزوتراپی برای لاغری چیست؟

بی شک بر کسی پوشیده نیست که هر گونه عملی از جمله مزوتراپی با عوارضی همراه می باشد. شناخت و آگاهی دقیق از عوارض و شدت و میزان آنها می تواند به تصمیم گیری درست و منطقی افراد منجر گردد. این نکته را نیز نباید از خاطر ببریم که عوارض عمل ها نیز همچون عوارض داروها، شامل همه ی افراد نمی شود. علاوه بر این، متخصص آگاه و باتجربه می تواند میزان آسیب ها و عوارض پس از عمل را به حداقل برساند. در ادامه به برخی از این عوارض احتمالی که اغلب کوتاه مدت نیز می باشند، اشاره خواهیم کرد:

  1. تورم
  2. درد
  3. حالت تهوع
  4. کبودی
  5. برآمده شدن ناحیه ی تزریق
  6. عفونت
  7. زخم
  8. حساسیت
  9. خارش
  10. به وجود آمدن لکه های تیره روی پوست

مراقبت های بعد از مزوتراپی: 

به منظور حصول بهترین نتایج و نیز تسریع در روند درمان، خوب است که مراقبت های زیر را به دقت انجام دهید:

  1. تا 24 ساعت پس از عمل از انجام فعالیت های سنگین خودداری نمایید.
  2. به منظور جلوگیری از تورم، مصرف نمک را کنترل نمایید.
  3. از ماساژ دادن و حرکت دادن قسمت درمان شده خودداری نمایید. البته توجه داشته باشید، در صورتی که این تحرک به تجویز پزشک باشد، ایرادی نخواهد داشت.
  4. به منظور کاهش میزان تورم، از کمپرس آب سرد استفاده کنید.
  5. به هنگام استراحت و خواب، سرتان را کمی بالاتر از سایر اندام های بدن قرار دهید. این شیوه ی خوابیدن به کاهش تورم کمک خواهد کرد.
  6. بهتر است تا 72 ساعت پس از عمل در معرض نور مستقیم خورشید یا گرمای شدید نباشد.

 

مزوتراپی جهت لاغری
مزوتراپی جهت لاغری

هزینه ی مزوتراپی لاغری چقدر است؟

در این بخش به هزینه ی مزوتراپی می رسیم. بخش مهمی که همواره یکی از دغدغه های متقاضیان و بیماران می باشد. نکته ای را که باید در همین آغاز به آن اشاره کنیم، این است که این روش درمانی از آنجا که روشی کم تهاجمی محسوب می شود، هزینه ی بالایی ندارد. علاوه بر این مسائل اقتصادی و تورم نیز باعث می شود که میزان هزینه ها با تغییراتی همراه باشد. در عین حال خوب است بدانید که هزینه ی مزوتراپی به عوامل گوناگونی بستگی دارد. این عوامل عبارتند از: ناحیه ای که قرار است تحت درمان قرار گیرد، میزان و تعداد تزریق ها، گستره ی ناحیه ی درمان، کیفیت مواد مورد نظر، خدمات و امکانات کلینیک و …

 

نتایج مزوتراپی لاغری چگونه است و چه زمانی ظاهر می شود؟

خوب در آغاز این بخش خبر خوبی به شما بدهیم و آن این است که نتایج مطالعات معتبر و علمی نشان داده که نتایج این عمل برای 95 درصد از افراد مثبت و مفید می باشد. تنها ممکن است 5 درصد از افراد نتیجه ی دلخواه را کسب نکنند. زمان و بردباری افراد نیز در نتیجه بسیار مؤثر می باشد. بدین صورت که تعدادی از بیماری در نخستین درمان، نتایج قابل قبولی را مشاهده خواهند کرد. بسیاری از بیماران نیز، معمولا پس از 4 جلسه و پس از دریافت اندازه ی مشخصی از تزریق، نتایج مورد نظر را دریافت خواهند کرد.

آیا مزوتراپی لاغری ایمن و بی خطر است؟

این روش نتایج و مزایای گوناگونی دارد. اگر چه این روش، از جمله روش های نوین به شمار می رود. اما با توجه به تقاضا و محبوبیت بالا، افراد زیادی تا کنون از این روش استفاده کرده اند. به همین دلیل جهت انجام بررسی ها و تحقیقات به جامعه ی آماری گسترده ای دسترسی داریم. نتایج این روش به صورت تجربی اثبات شده است. اما متقاضیان باید به این نکته ی مهم توجه کنند که از آنجا که فرمول واحدی برای انجام این روش وجود ندارد، درمان ها نیز متفاوت می باشد. بهتر است جهت حصول بهترین نتایج به پزشکان و کلینیک های معتبر مراجعه نمایید.

تعداد جلسات مورد نیاز در مزوتراپی لاغری :

کیفیت و نتیجه ی اثرگذار عمل های گوناگون از جمله مزوتراپی به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. تعداد جلسات مورد نیاز در مزوتراپی جهت لاغری را می توان از جمله فاکتورهای تعیین کننده به شمار آورد. بررسی ها نشان داده که به طور متوسط تعداد جلسات مزوتراپی برای لاغری 5 تا 10 جلسه می باشد. درباره ی تعداد تزریق ها نیز، در هر جلسه 50 الی 150 تزریق قابل انجام می باشد.

مزوتراپی شکم
مزوتراپی شکم

نتایج مزوتراپی شکم چقدر ماندگار است؟

این ناحیه یکی از پرکاربردترین نواحی تزریق به شمار می رود. در این روش مواد مغذی به ناحیه ی شکم تزریق می شود و چربی های ناحیه ی مورد نظر تا حد قابل توجهی کاهش می یابد. بررسی ها نشان می دهد که مزوتراپی شکم، در صورت همراهی بیمار، نتایج ماندگاری به همراه خواهد داشت. به این معنا که فرد با کنترل وزن خود می تواند اندام متناسب خود را حفظ نماید و از افزایش سایز شکم جلوگیری کند.

 

لوگو کلینیک تهامی

ارمغان ما برای شما زیباییست...

برای اطلاع از تخفیف ها و جدیدترین های خدمات زیبایی و جراحی در خبرنامه ما عضو شوید

کلینیک زیبایی و جراحی تهامی

کلينيک تخصصی زیبایی و جراحی تهامی (ارمغان زیبایی) دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

اسکرول به بالا

آخرین اخبار و تکنولوژی های زیبایی روز

برای دریافت آخرین اخبار زیبایی و تکنولوژی های روز دنیا اطلاعات خود را وارد کنید تا در خبرنامه کلینیک تهامی عضو شوید.