صفحه اصلیخدماتتناسب اندام و لاغریلاغری با دستگاه کویتیشن آر اف

لاغری با دستگاه کویتیشن آر اف

مراجعه کننده تا این لحظه

ارمغان ما برای شما زیباییست...

همین حالا نوبت بگیرید

لاغری و تناسب اندام از جمله مواردی می باشد که خواسته ی بسیاری از افراد است. همین امر باعث شده تا روش های گوناگونی برای لاغری به وجود بیاید. تعدد این راه ها و روش ها ممکن است افراد را مردد کند که در نهایت چه روشی را انتخاب کنند. یکی از روش های نوین و کاربردی که نتایج مطلوبی نیز به همراه دارد، لاغری با دستگاه کویتیشن آر اف می باشد. ما در این مقاله توضیحاتی را درباره ی این روش ارائه خواهیم کرد.

لاغری موضعی با آر اف (RF) چیست؟

در همین آغاز به این موضوع اشاره کنیم که آر اف RF نام یک دستگاه است که بر لاغری موضعی متمرکز می باشد. این دستگاه لاغری موضعی بر درمان رادیو فرکانسی متمرکز می باشد و به همین دلیل آن را به اختصار آر اف RF می نامند. لاغری موضعی یکی از مناسب ترین روش ها برای تناسب اندام می باشد. بسیاری از افراد هستند که اگرچه ظاهرا وزن مناسبی دارند اما قسمت هایی از بدنشان دارای چربی اضافه می باشد و از تناسب اندام دور شده اند. لاغری موضعی با آر اف RF می تواند این چربی های موضعی را از بین ببرد و سبب فرم بخشیدن به اندام های فرد گردد.

چاقی موضعی
چاقی موضعی

چگونه دستگاه RF باعث از بین رفتن چربی و کاهش سلولیت در نواحی تحت درمان می شود؟

عمل لاغری با دستگاه کویتیشن آر اف بر روی لایه های زیرین پوست متمرکز می باشد. این دستگاه سبب گرم نمودن سلول های چربی در لایه بافت چربی می گردد. این دستگاه، چربی ها را به گونه ای عمیق و به صورت موضعی از بین می برد. گرمای تولید شده توسط دستگاه سبب آزادسازی اسیدهای چرب سیستم لنفاوی می شود. وقتی که این اسیدهای چرب آزاد می گردند، به صورت خرد در می آیند. همین امر سبب می شود تا بدن فرد لاغرتر گردد. همچنین دستگاه آر اف RF  با آزادسازی اسیدهای چرب علاوه بر از بین بردن چربی ها، تا حد قابل توجهی به رفع و کاهش سلولیت نیز کمک می کند.

اقدامات لازم برای قبل و بعد از عمل لاغری موضعی با دستگاه RF

یکی از مواردی که متقاضیان باید به آن توجه کنند، دقت در اجرای اقدامات لازم پیش از عمل و پس از عمل لاغری موضعی با دستگاه آر اف می باشد. این کار باعث می شود تا متقاضیان نتایج مطلوب تری از عمل به دست آورند. در ادامه به مهم ترین اقدامات لازم قبل از این عمل خواهیم پرداخت:

لاغری با دستگاه کویتیشن RF
لاغری با دستگاه کویتیشن RF
  1. بهتر است پیش از این عمل به صورت منظم آب مصرف کنید. پیشنهاد متخصصان مصرف روزانه ی 8 لیوان آب می باشد.
  2. استفاده از رژیم غذایی سالم پیش از این عمل، اهمیت بسیار زیادی دارد. بهتر است وعده های میوه و سبزیجات را 2 تا 3 بار در روز استفاده نمایید.
  3. بهتر است یک هفته پیش از انجام این عمل، استعمال سیگار و همچنین مصرف الکل را کنار بگذارید.
  4. پیاده روی منظم را فراموش نکنید. این کار باعث می شود که بدن شما برای این عمل آماده شود.
  5. توجه داشته باشید که پیش از عمل از کرم موضعی و لوسیون روی سطح پوست خود استفاده نکنید.

علاوه بر این لازم است که مراقبت های پس از عمل را نیز کاملا جدی بگیرید. مهم ترین مراقبت های پس از عمل لاغری با دستگاه کویتیشن آر اف عبارتند از:

  1. اجرای دقیق رژیم غذایی و مصرف منظم دمنوش های مخصوص
  2. در صورتی که پوست ناحیه ی درمانی قرمز شده است، نگران نباشید. این اتفاق، یک اتفاق طبیعی می باشد و به تدریج رفع خواهد شد.
  3. پیاده روی منظم روزانه
  4. تا یک هفته پس از این عمل استعمال دخانیات و مصرف الکل را کنار بگذارید.

 

تعداد جلسات مورد نیاز برای نتیجه مطلوب با دستگاه RF

لاغری با دستگاه کویتیشن RF
لاغری با دستگاه کویتیشن RF

تعداد جلسات مورد نیاز جهت انجام عمل لاغری با دستگاه کویتیشن آر اف، به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از مهم ترین عوامل مؤثر در تعداد جلسات، میزان و ضخامت چربی در ناحیه ی مورد نظر می باشد. میزان چربی به وسیله ی متخصص تغذیه تشخیص داده می شود. علاوه بر این از دیگر عوامل مؤثر می توان به این مورد اشاره کرد که آیا فرد همزمان از دستگاه های دیگر نیز استفاده می کند یا خیر؟ این فاکتور می تواند در تعداد جلسات و طول درمان مؤثر باشد. متخصصان تعداد جلسات مورد نیاز برای حصول نتیجه ی مطلوب را بین 8 الی 12 جلسه می دانند. همچنین زمان مناسب هر جلسه با توجه به وضعیت، شرایط و نیاز متقاضی معمولا بین 15 الی 60 دقیقه خواهد بود. این روش از جمله روش هایی می باشد که افراد اغلب پس از طی 4 جلسه، نتایج را مشاهده می کنند. هر چند در پاره ای از اوقات ممکن است، جهت دستیابی به نتیجه ی مورد نظر، به جلسات درمانی بیشتری نیاز باشد.

 

 

عوارض جانبی لاغری موضعی دستگاه RF

جمله ای معروف در میان افرادی که از لاغری با دستگاه کویتیشن آر اف استفاده کرده اند، وجود دارد. آن جمله این است که «دستگاه RF دستگاهی بدون آسیب است و عوارض جانبی ندارد». اما باید توجه کنید که اگر چه لاغری موضعی با استفاده از این دستگاه، عوارض بسیار کمی دارد اما ممکن است برخی از افراد، عوارض جانبی اندکی را تجربه کنند. لازم به ذکر است که این عوارض، موقت و کوتاه مدت می باشند و پس از مدتی از بین خواهند رفت. مهم ترین عوارض جانبی احتمالی پس از این عمل عبارتند از:

لاغری با دستگاه کویتیشن RF
لاغری با دستگاه کویتیشن RF
  1. تورم اندک
  2. حساسیت پوست
  3. قرمز شدن قسمتی از پوست ناحیه ی مورد نظر
  4. افزایش دمای بدن
  5. افزایش میزان تشنگی

ماندگاری روش لاغری با دستگاه RF

آزمایش ها و مشاهدات نشان داده است که عمل لاغری با دستگاه کویتیشن آر اف، ماندگاری بسیار بالایی دارد. نکته ای که لازم است در اینجا ذکر کنیم این است که متقاضیان حتما به دقت توصیه های قبل از عمل و بعد از عمل را جدی بگیرند. زیرا بخش مهمی از ماندگاری این روش، ارتباط مستقیمی با اجرای دقیق و منظم مراقبت های قبل و بعد از عمل دارد. به عنوان مثال در صورتی که متقاضیان به اندازه ی کافی آب بنوشند، تخلیه و دفع چربی ها با سرعت و کیفیت بیشتری انجام می شود.

هزینه روش لاغری با دستگاه RF

هزینه عمل لاغری با دستگاه کویتیشن آر اف در مقایسه با بسیاری از شیوه های نوین لاغری، کمتر می باشد. همچنین در صورتی که نتایج مطلوب و ماندگار این عمل را با روش های تهاجمی لاغری مقایسه کنیم، به قیمت پایین تر آن بیشتر پی خواهیم برد.

بهترین کاندید برای این روش چه کسانی هستند؟

از آنجا که این روش متقاضیان متعددی دارد، یکی از مهم ترین پرسش ها مربوط به کاندیدای این روش می باشد. در ادامه به بهترین کاندید برای این روش خواهیم پرداخت:

  1. آن دسته از افرادی که از سلامتی جسمی مناسبی برخوردار می باشند، کاندید مناسبی برای این شیوه ی درمانی می باشند.
  2. افرادی که از سیگار و سایر دخانیات استفاده نمی کنند.

 

لاغری با دستگاه کویتیشن RF
لاغری با دستگاه کویتیشن RF
  1. این روش درمانی همان طور که پیش از این نیز اشاره کردیم، بر لاغری موضعی متمرکز است و مناطق و نواحی کوچک چربی را هدف قرار می دهد و چربی های آن ناحیه را از بین می برد. از این رو این روش به آن دسته از افرادی که بسیار چاق می باشند و به دنبال کاهش وزن اساسی هستند، توصیه نمی گردد. این روش برای آن دسته از افرادی که دارای چربی های موضعی در نواحی خاصی از بدن می باشند، مناسب می باشد.
  2. و در نهایت آن دسته از افرادی که انتظارات و توقعات واقع بینانه ای از این شیوه ی لاغری دارند، کاندید مناسبی برای این روش می باشند.

مهم ترین مزایای لاغری با دستگاه کویتیشن آر اف :

 لاغری با دستگاه کویتیشن آر اف مزایای متعددی دارد. مهم ترین مزیت این روش از بین بردن چربی های اضافه در سطوح گوناگون بدن می باشد. اما علاوه بر این مزیت مهم و اصلی، مزایای دیگری نیز دارد. در ادامه به سایر مزایای مهم این روش اشاره خواهیم کرد:

لاغری با دستگاه کویتیشن RF
لاغری با دستگاه کویتیشن RF
  1. کاهش و رفع سلولیت در نواحی گوناگون بدن
  2. کاهش میزان چین و چروک پوست
  3. فرم بخشیدن به اندام های گوناگون و سفت کردن اندام ها
  4. کاهش قابل توجه میزان بافت چربی ها
  5. این روش تا حد زیادی گردش خون و همچنین سیستم لنفاوی را بهبود می بخشد.
  6. رفع افتادگی های قسمت های مختلف بدن و صورت و بهبود وضعیت این نواحی.
  7. این روش را می توان از جمله روش های سریع و کوتاه مدت به شمار آورد. از مهم ترین مزایای این روش، نتیجه بخشی سریع، مطلوب و مؤثر آن می باشد. به گونه ای که فرد معمولا پس از 3 الی 4 جلسه نتایج قابل توجهی را مشاهده خواهد کرد.
  8.  لاغری با دستگاه کویتیشن آر اف بر خلاف بسیاری از روش های رایج لاغری، عاری از هر گونه بریدگی، خونریزی و بیهوشی می باشد. از این رو یکی از مطمئن ترین و ایمن ترین شیوه های کاهش چربی می باشد.
  9. این روش تنها برای کاهش چربی بخش یا اندام خاصی از بدن نیست و برای قسمت های گوناگون بدن به کار می رود و قابل انجام می باشد.
  10. از دیگر مزیت های مهم این روش این است که در این شیوه از مواد شیمیایی استفاده نمی شود.
لوگو کلینیک تهامی

ارمغان ما برای شما زیباییست...

برای اطلاع از تخفیف ها و جدیدترین های خدمات زیبایی و جراحی در خبرنامه ما عضو شوید

کلینیک زیبایی و جراحی تهامی

کلينيک تخصصی زیبایی و جراحی تهامی (ارمغان زیبایی) دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

اسکرول به بالا

آخرین اخبار و تکنولوژی های زیبایی روز

برای دریافت آخرین اخبار زیبایی و تکنولوژی های روز دنیا اطلاعات خود را وارد کنید تا در خبرنامه کلینیک تهامی عضو شوید.