صفحه اصلیخدماتتناسب اندام و لاغریلاغری با دستگاه کرایولیپولیز

لاغری با دستگاه کرایولیپولیز

مراجعه کننده تا این لحظه

ارمغان ما برای شما زیباییست...

همین حالا نوبت بگیرید

لاغری را می توان از جمله مواردی به شمار آورد که با سلامتی و زیبایی همراه می باشد. بسیاری از افراد معتقدند که پس از لاغری میزان مشکلاتشان تا حد زیادی کاهش پیدا کرده است. علاوه بر این لاغری روی اعتماد به نفس افراد نیز تأثیر مستقیم خواهد گذاشت. ما در این مقاله به سراغ یکی از روش های لاغری خواهیم رفت. عمل لاغری کرایولیپولیز از جمله روش های نوینی می باشد که امروزه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. ما در این مقاله از این دستگاه لاغری خواهیم گفت و به بسیاری از سوالات شما درباره ی این دستگاه لاغری پاسخ خواهیم داد.

کرایولیپولیز چیست و چگونه موجب لاغری می شود؟

عمل لاغری کرایولیپولیز به وسیله ی دستگاه کرایولیپولیز انجام می شود. روش کرایولیپولیز را می توان از جمله روش های جدید و غیر تهاجمی دانست که بر کاهش چربی های اضافی موضعی متمرکز می باشد و با درمان های موضعی موجب لاغری و تناسب اندام فرد می گردد. این روش به دلیل عملکرد و نتایج مطلوبی که داشته است، دارای تأییدیه FDA نیز می باشد.

روش کرایولیپولیز
روش کرایولیپولیز

عملکرد کرایولیپولیز چگونه است؟

عمل لاغری کرایولیپولیز همان گونه که پیش از این نیز اشاره کردیم، به وسیله ی دستگاه کرایولیپولیز یا انجماد انجام می شود. از آنجا که برخی از چربی های بدن با رژیم غذایی و ورزش از بین نمی روند، این روش این سلول ها را نیز هدف قرار می دهد. عملکرد این روش به گونه ای است که آن گروه از سلول های چربی که سطحی تر می باشند، شناسایی می شوند و در اثر انجماد و سرمایی که این دستگاه ایجاد می کند، به مرگ سلولی دچار می شوند.

سلول های مرده به تدریج و در طی یک الی چهار ماه از بدن خارج می شوند. از آنجا که دفع و خارج شدن این سلول ها به مرور و تدریجی می باشد، اثر منفی و نامطلوبی روی کبد و آنزیم های کبدی نخواهد گذاشت. در این روش چربی ها و سلول های چربی در ناحیه ی تحت درمان، به گونه ای مؤثر حذف خواهند شد. همچنین میزان ضخامت لایه چربی به طور محسوس و چشمگیری کاهش پیدا می کند. این حذف چربی و سلول های چربی نتایج قابل توجه و مطلوبی بر ظاهر فرد خواهد گذاشت.

انواع کرایولیپولیز

عمل لاغری کرایولیپولیز متمرکز بر دو نوع دستگاه کرایولیپولیز است. یکی از این دستگاه ها به فرم دهی سرمایشی می پردازد و و نوع دیگر به پیکرتراشی سرمایشی اختصاص دارد. هر دو نوع کرایولیپولیز بر جنبه ی سرمایشی تأکید دارند. اما تفاوت این دو نوع در چگونگی عملکرد می باشد. در یکی از انواع کرایولیپولیز که به فرم دهی سرمایشی موسوم است، می توان به صورت همزمان دو ناحیه ی گوناگون را درمان کرد و همزمان از سفت کنندگی پوست نیز استفاده نمود. این نوع از کرایولیپولیز بیشتر از انواع دیگر رایج است و مورد استفاده قرار می گیرد.

روش کرایولیپولیز
روش کرایولیپولیز

روش انجام کرایولیپولیز

همان گونه که پیش از این نیز اشاره کردیم، لاغری با دستگاه کرایولیپولیز روی سرد کردن و انجماد سلول های چربی متمرکز می باشد. روش انجام این روش به این شکل است که این دستگاه سلول های چربی را به گونه ای سرد می کند که بدن می تواند این سلول ها را بشکند و دفع کند. کرایولیپولیز با شکستن سلول ها و رسوبات چربی های اضافه به صورت کنترل شده، سبب لاغری و همچنین فرم بخشی به بدن می گردد. همچنین از آنجا که در این روش بدن در معرض دمای سرد و پایین قرار می گیرد، بدون آنکه بافت اطراف ناحیه ی مورد نظر آسیب ببیند، چربی ها از بین می روند.

متخصص این کار در ابتدا به منظور لاغری با دستگاه کرایولیپولیز، روی ناحیه مورد نظر کنداکتور مخصوص را قرار می دهد. سپس بافت زیر جلدی به وسیله ی فناوری مکش بالا آورده خواهد شد. در ادامه بافت چربی به وسیله سرمای تولید شده از این دستگاه، سرد می شود. این سرمادهی باعث می شود، بافت زیر جلدی شروع به تخریب کند. از آنجا که بافت زیر جلدی دارای میزان زیادی اسیدهای چرب اشباع شده می باشد، سرما روی این قسمت ها تأثیر می گذارد.

این شیوه ی نوین می تواند چربی های اضافی و موضعی را در نواحی گوناگون بدن هدف قرار دهد. سلول های چربی که در جریان این روش تخریب شده اند، از طریق کبد و کلیه ها از بدن خارج و دفع می گردند.

عمل لاغری کرایولیپولیز برای کدام نواحی بدن قابل انجام می باشد؟

عمل لاغری کرایولیپولیز از آنجا که برای کاهش و برطرف نمودن چربی های موضعی و نقاط چربی کوچک بدن به کار می رود، در نواحی گوناگون بدن کاربرد دارد. از مهم ترین بخش های بدن که می توان با استفاده از این روش چربی های آن نواحی را کاهش داد، پاها، پهلوها، شکم، باسن، بازو و ران ها می باشند.

روش کرایولیپولیز
روش کرایولیپولیز

مزایای لاغری با کرایولیپولیز

عمل لاغری کرایولیپولیز مزایای متعددی دارد و ما در این قسمت به مهم ترین مزایای این روش اشاره خواهیم کرد:

  1. یکی از قابل توجه ترین مزیت های این روش، درمان هم زمان چند ناحیه از بدن می باشد.
  2. تأثیر مطلوب این روش در جریان بررسی ها و مشاهدات، اثبات شده است.
  3. این روش از جمله روش هایی می باشد که در بهبود و بالا بردن کیفیت ظاهری پوست اثر می گذارد.
  4. عمل لاغری کرایولیپولیز را می توان یکی از روش هایی دانست که طول درمان کوتاهی دارد و بیمار پس از مدت زمانی کوتاه می تواند نتایج مورد نظر را مشاهده کند.
  5. این روش از جمله روش هایی می باشد که عاری از هر گونه درد است.
  6. بیمار پس از انجام این روش، می تواند خیلی زود به روال عادی و معمول زندگی بازگردد.
  7. این روش بر بخش های خارجی بدن متمرکز می باشد. کرایولیپولیز روشی غیر تهاجمی محسوب می شود و از این رو یکی از روش های مطمئن و ایمن می باشد.
روش کرایولیپولیز
روش کرایولیپولیز

عوارض لاغری با کرایولیپولیز

یکی از بنیادی ترین سوال های بسیاری از متقاضیان روش های گوناگون درمانی، مربوط به عوارض می باشد. بررسی ها و مشاهدات نشان داده است که عمل لاغری کرایولیپولیز عوارض بسیار اندکی دارد. این عوارض اندک نیز ممکن است فقط برای تعداد محدودی از متقاضیان و بیماران به وجود آید. همچنین این عوارض احتمالی به صورت موقت و گذرا می باشند و پس از مدتی از بین خواهند رفت. از مهم ترین عوارض احتمالی این روش می توان به قرمزی در ناحیه ی تحت درمان، بی حسی موقت، کبودی و تورم اشاره نمود.

یک جلسه درمان کرایولیپولیز لیزری چقدر طول می کشد؟

به طور معمول برای هر ناحیه از بدن که درگیر چربی موضعی و اضافی می باشد، حدود 45 دقیقه تا 1 ساعت زمان لازم است. اگر فرد خواستار از بین بردن چربی در نقاط بیشتری از بدن باشد، زمان بیشتری مورد نیاز می باشد. در این گونه موارد ممکن است حدودا 4 ساعت زمان لازم باشد. نکته ی قابل توجه این است که مدت زمان جلسه ی درمان متناسب با وضعیت، شرایط و نیاز بیمار قابل تنظیم می باشد.

آیا نتیجه روش کرایولیپولیز دائمی است؟

یکی از دغدغه های اصلی بیماران درباره ی عمل لاغری کرایولیپولیز، مدت زمان ماندگاری این روش می باشد. همان طور که پیش از این نیز اشاره کردیم، در این دوره ی درمانی چربی های موضعی و اضافی فرد حذف خواهد شد. این حذف و برطرف شدن چربی ها تا مدت زمانی طولانی ماندگار خواهد بود. اما نکته ی مهم این است که تأثیر قطعی و دائمی حذف چربی ها تا زمانی به طول می انجامد که فرد رژیم غذایی را رعایت کند و به طور منظم ورزش نماید.

روش کرایولیپولیز
روش کرایولیپولیز

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای روش کرایولیپولیز هستند؟

بهتر است افراد پیش از اقدام به عمل لاغری کرایولیپولیز توجه نمایند که آیا گزینه ی مناسبی برای این روش لاغری می باشند یا خیر. در ادامه به کاندیدای مناسب این روش اشاره خواهیم کرد:

  1. افرادی که از سلامت جسمی کافی برخوردار می باشند.
  2. آن دسته از افرادی که چاقی های موضعی دارند و به دنبال کاهش چربی در نواحی خاصی از بدن می باشند.
  3. آن دسته از افرادی که شاخص توده ی بدنی آنها 20 تا 30 باشد.
  4. افرادی که توقعات و انتظارات واقع بینانه ای از نتایج این روش دارند.
روش کرایولیپولیز
روش کرایولیپولیز

تفاوت اصلی روش کرایولیپولیز با سایر روش های لاغری در چیست؟

این روش اگرچه از نظر لاغری و کاهش چربی ها، مشابهت هایی با سایر روش های لاغری دارد اما تفاوت های بنیادی و اساسی نیز با آنها دارد. این تفاوت ها عبارتند از:

  1. عدم استفاده از سوزن و بریدن قسمت های گوناگون بدن.
  2. مدت زمان بسیار کوتاه دوران نقاهت. در این روش فرد بلافاصله می تواند روال عادی زندگی خود را در پیش گیرد.
  3. سرعت بالا در دستیابی به نتایج مطلوب.

هزینه لاغری کرایولیپولیز چقدر است؟

عمل لاغری کرایولیپولیز با توجه به موارد گوناگون متغیر می باشد. از مهم ترین عواملی که بر هزینه لاغری کرایولیپولیز تأثیرگذار می باشد، تجربه و مهارت متخصص این روش می باشد. همچنین دستگاه مورد استفاده، خدمات کلینیک، مدت زمان جلسات و … نیز بر هزینه ی درمان مؤثر است. این روش در مقایسه با بسیاری از روش های لاغری قیمت های پایین تری دارد.

مراقبت های بعد از انجام این کار به چه صورت است؟

جهت تسریع در روند بهبودی و همچنین دستیابی به نتایج مطلوب، بهتر است افراد پس از انجام روش کرایولیپولیز مراقبت های زیر را انجام دهند:

  1. بهتر است حدودا تا 3 سه ماه پس از انجام این روش، از مصرف نوشیدنی های الکلی پرهیز نمایید.
  2. رژیم غذایی کاملی حاوی سبزیجات، پروتئین ها، لبنیات، غلات و … را رعایت کنید و از مصرف غذاهای چرب و حاوی قند خودداری نمایید.
  3. توجه داشته باشید که ورزش منظم می تواند به دفع و خارج نمودن بیشتر سلول های چربی کمک کند و سبب افزایش توده ی عضلانی گردد.
لوگو کلینیک تهامی

ارمغان ما برای شما زیباییست...

برای اطلاع از تخفیف ها و جدیدترین های خدمات زیبایی و جراحی در خبرنامه ما عضو شوید

کلینیک زیبایی و جراحی تهامی

کلينيک تخصصی زیبایی و جراحی تهامی (ارمغان زیبایی) دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

اسکرول به بالا

آخرین اخبار و تکنولوژی های زیبایی روز

برای دریافت آخرین اخبار زیبایی و تکنولوژی های روز دنیا اطلاعات خود را وارد کنید تا در خبرنامه کلینیک تهامی عضو شوید.