صفحه اصلیخدماتلیفت با نخ

لیفت با نخ

مراجعه کننده تا این لحظه

ارمغان ما برای شما زیباییست...

همین حالا نوبت بگیرید

خدمات لیفت صورت و گردن با نخ

افتادگی پوست و ایجاد چین و چروک‌های موقت و دائم از پیامدهای کاهش سطح کلاژن پوست ما است و به طور متوسط در هر دهه، ۳۰ درصد از سطح ساخت کلاژن در بدن ما کاهش پیدا می‌کند. فرایند‌های درمانی زیادی در رفع چین و چروک‌های موقتی و دائمی صورت و جوان‌سازی پوست موثر هستند اما کم‌تر فرایند زیبایی – درمانی پیدا می‌شود که هر دو این اهداف را با هم و در قالب یک فرایند برای ما به ارمغان بیاورد. در این عنوان به بررسی لیفت با نخ می‌پردازیم که هم کم‌تر توسط عموم مردم شناخته شده و هم نتایجی خارق‌العاده و طولانی را برای شما عزیزان به ارمغان می‌آورد.

مکانیزم لیفت با نخ

روش درمان لیفت با نخ، نوعی فرایند درمانی کوتاه مدت می‌باشد که هدف آن درمان علائم پیری و افتادگی پوست در قسمت پایین صورت یا گردن می‌‌باشد. لیفت با نخ، شامل قرار دادن زیرجلدی نخ‌های مخصوصی است که جهت کشیدگی و بالا بردن نواحی مورد نظر از پوست استفاده می شوند. اگرچه لیفت با نخ در رفع افتادگی ابرو وگونه‌ها نیز تاثیر دارد، اما نقش مهم آن در بخش میانی و انتهایی صورت از جمله غبغب و گردن است.

می‌توان در یک جلسه درمان با نخ لیفت، قسمت‌های مختلف صورت را هدف قرار داد. نخ‌ها انواع گوناگونی دارند که با صلاحدید متخصص پوست و مو، از انواع خاصی از آنها در درمان نواحی مختلف استفاده می شود.

از جمله مزایای لیفت با نخ این است که:

  • پروسه انجام لیفتینگ صورت با نخ، آسان و در زمان کوتاه انجام می‌گیرد.
  • زمان ریکاوری در این روش سریع است.
  • به صورت حداقل تهاجمی می‌باشد.
لیفت گردن
لیفت گردن

هدف از انجام لیفت صورت با نخ، در واقع بازسازی  مجدد بافت با تحریک و تولید کلاژن برای استحکام پوست صورت، گردن و بدن می باشد. لیفت با نخ توسط متخصص زیبایی یا جراح پلاستیک انجام می‌شود. پزشک یک سوزن را به پوست وارد می‌کند و آن را به صورت دو طرفه از طریق بافت‌های نرم صورت، گردن یا بدن برای گرفتن، بلند کردن و کشیدن در آن  ناحیه قرار می‌دهد.

پزشک برای دستیابی به کشیدگی و نتیجه لیفت مطلوب بافت از یک الگوی مناسب استفاده می‌کند. این روش کم تهاجم نتایج فوری را فراهم می‌کند، اما هدف بیشتر آن تحریک تولید کلاژن جدید جهت نتایج طولانی مدت و بازگرداندن ظاهر جوان در مناطق تحت درمان است.

مراحل لیفت با نخ

  • قبل از شروع کار با نخ لیفت، بیماران در ناحیه ای که می‌خواهند عمل لیفتینگ را انجام دهند (معمولا در قسمت‌های میانی صورت، غبغب یا گردن) بی‌حسی موضعی دریافت می کنند.
  • متخصص زیبایی یک سوزن از قبل نخ شده را به سطح زیر پوست بافت‌های صورت وارد می‌کند، به این معنی که سوزن زیر لایه‌ای از پوست که قابل مشاهده می‌باشد، وارد می شود.
  • پس از بارگذاری نخ‌ها در قسمت‌های مورد نظر، کلاژن و بافت فیبری جدید در اطراف نخ‌ها تشکیل می‌شود که سبب نگه داشتن بافت و سفت‌شدن پوست می‌شود.

نیازی به نگرانی نیست چون‌که نخ‌های لیفت، زیر پوست باقی مانده است؟ آنها تشکیل رشته‌های فیبری جدید که تشکیل دهنده و تحریک کننده کلاژن هستند را تسهیل می‌كنند و به طور كلی، در طی چند ماه از طریق یك فرآیند طبیعی به نام هیدرولیز، حل می‌شوند.

عمل تجزیه‌ی هیدرولیز نخ در پوست، بدون درد است و به سادگی انجام می‌شود (تجزیه شیمیایی ناشی از واکنش  آن با آب پوست می باشد). پس از حل شدن نخ ها، کلاژن جدید و بافت‌های فیبری از قبل در مناطق تحت درمان شکل گرفته‌اند، بازسازی و اثر خود را در مناطق تحت درمان با لیفتینگ نشان می‌دهند و جوانی را به ناحیه‌ی مورد نظر باز می‌گردانند.

مراقب‌های قبل از درمان با نخ لیفت 

  • بهتر است قبل از شروع درمان حتما با پزشک متخصص پوست خود مشورت کنید تا بهترین برنامه درمان را با توجه بهنوع پوست شما  تعیین گردد.
  • متخصصان موافق هستند که افراد کاندید جهت انجام نخ لیفت باید حداقل از یک هفته قبل از عمل از مصرف الکل و سیگار اجتناب نمایند؛ زیرا این موارد باعث کمبود آب بدن می‌شوند و ممکن است کهبا مواد بی‌حسی تداخل ایجاد کنند.

مراقبت‌های پس از درمان با نخ لیفت

  • برخی از بیماران ممکن است در اثر عوارض جانبی مواد بی‌حسی، حالت تهوع داشته باشند. در صورت داشتن حالت تهوع در حد چند جرعه کوچک، مایعات استفاده کنید (البته با صلاحدید پزشک).
  • اگر پوست شما متورم یا کبود شده است، به مدت ۳۰ دقیقه ۴ بار در روز برای ۵ روز اول، یخ استفاده کنید.
  • انجام حرکات ورزشی در اجزا صورت را به مدت ۲۴ ساعت محدود کنید.
  • از مصرف کرم‌های صورت یا آرایشی صورت برای ۴۸ ساعت خودداری کنید.
  • نوشیدنی را با نی استفاده نکنید.
  • سر را بالا نگه دارید (از جمله از خم‌شدن با سر پایین‌تر از سطح قلب خودداری کنید). به مدت ۵-۷ روز با زاویه ۴۵ درجه سر خود را نگه دارید.
  • به مدت ۷-۱۰ روز غذاهای نرم و یا مایعات بنوشید.
  • از جویدن آدامس به مدت ۲ هفته اجتناب کنید.
  • به مدت ۲-۳ هفته از فشار شدید یا کشیدگی پوست صورت اجتناب کنید.
  • از کشیدن صورت یا ماساژ آن به مدت ۳ هفته خودداری کنید.

دریافت مشاوره برای لیفت صورت و گردن با نخ

نظرات مراجعه کنندگان

لوگو کلینیک تهامی

ارمغان ما برای شما زیباییست...

برای اطلاع از تخفیف ها و جدیدترین های خدمات زیبایی و جراحی در خبرنامه ما عضو شوید

کلینیک زیبایی و جراحی تهامی

کلينيک تخصصی زیبایی و جراحی تهامی (ارمغان زیبایی) دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

اسکرول به بالا

آخرین اخبار و تکنولوژی های زیبایی روز

برای دریافت آخرین اخبار زیبایی و تکنولوژی های روز دنیا اطلاعات خود را وارد کنید تا در خبرنامه کلینیک تهامی عضو شوید.