صفحه اصلیخدماتتناسب اندام و لاغریلاغری با دستگاه بادی اسکالپتور

لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور

مراجعه کننده تا این لحظه

ارمغان ما برای شما زیباییست...

همین حالا نوبت بگیرید

دستگاه لاغری بادی اسکالپتور چیست؟

عمل لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس شما شود. دستگاه شگفت انگیز بادی اسکالپتور جزو پیشرفته ترین روش های حذف چربی اضافی بدن محسوب می شود.

اگر از چاقی و اضافه وزن رنج می برید، یا اینکه می خواهید در مدت زمان کوتاهی قدم های بزرگ در جهت زیبایی اندام خود بردارید، می توانید عمل لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور را انجام دهید.

این دستگاه با مزیت های بسیار زیاد خود می تواند بهترین وسیله برای کمک به افراد چاق باشد. زیرا می تواند به راحت ترین شیوه ممکن باعث بالا رفتن اعتماد به نفس افراد شود. با اعتماد به دستگاه بادی اسکالپتور دیگر نگران چاقی خود نخواهید بود.

عمل لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور  1
عمل لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور

اگر با تکنولوژی های بکار گرفته شده در دستگاه های بادی اسکالپتور آشنایی ندارید، یا نمی دانید این روش چه مزیت هایی دارد، حتما تا انتهای متن با ما همراه باشید.

دستگاه لاغری بادی اسکالپتور از چه تکنولوژی‌ای بهره می‌برد؟

دو تکنولوژی مهم در دستگاه بادی اسکالپتور تعبیه شده است. میدان مغناطیسی و ریز فشارها سیستم اصلی بادی اسکالپتور را تشکیل می دهند.

برای انجام عمل لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور، در اولین تکنولوژی، یک میدان مغناطیسی در بدن شکل می گیرد. این میدان مغناطیسی، باعث شروع شدن انقباضات ماهیچه ها می گردد. انقباض ماهیچه ها فقط با انرژی کافی انجام می شود. عضلات برای آن که بتوانند انقباض را به طرز صحیحی انجام دهند، انرژی مورد نیاز خود را از چربی های اشباع شده استفاده می نمایند.

منظور از ریز فشارها، فرآیند فشار آوردن به سلول های بدن می باشد. این فشارها باعث می شود خونرسانی بهتر انجام گیرد. در نهایت از ایجاد سلولیت جلوگیری خواهد شد. در ضمن گردش خون نیز با نظم بهتری انجام خواهد گرفت.

عمل لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور  2
عمل لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور

از دستگاه لاغری بادی اسکالپتور در کدام نواحی می‌توان استفاده کرد؟

عمل لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور را می توان برای شکم و لگن، ران پا، پهلوهای چاق بکار برد.

البته این نوع دستگاه حتی می تواند بعد از رژیم غذایی نادرست نیز به کمک افراد بیاید. بسیاری از افراد به دلیل استفاده از رژیم نادرست غذایی، دچار افتادگی و شل شدگی پوست نواحی مختلف بدن می شوند.

با دستگاه بادی اسکالپتور نه تنها لاغری و از بین بردن چربی ها امکان پذیر است. بلکه می توان از افتادگی پوست نیز جلوگیری نمود.

نحوه عملکرد دستگاه لاغری بادی اسکالپتور به چه صورت است؟

عمل لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور در نتیجه ی دو ترفند مهم انجام می گیرد. در وهله ی اول عضلات تحریک به انقباض می شوند. از انرژی چربی ها استفاده می شود. تا تبدیل به آب و کربن دی اکسید گردند. سپس به کمک فشارهای ریز و درشت در نقاط مورد نظر، به دفع این مواد کمک می شود. همچنین گردش خون نیز در بخش چاق بدن بالاتر می رود.

عملکرد این دستگاه می تواند به ورزشکاران نیز کمک کند. تا بتوانند همراه با ورزش، چربی بخش های مورد نظر بدن خود را از بین ببرند. زیرا از روش ریز فشار برای لاغری موضعی بخش های مختلف بدن استفاده می نماید.

مزایای دستگاه لاغری بادی اسکالپتور چیست؟

در تمام دنیا از روش های گوناگونی برای لاغری بدن استفاده می شود. اما لاغری با بادی اسکالپتور مزیت های بسیار زیادی می تواند برای شما به همراه داشته باشد.

از مهم ترین مزیت های این دستگاه می توان موارد زیر را نام برد:

 

عمل لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور  3
عمل لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور

چربی زیر پوست هم حذف کن!

اغلب دستگاه ها و لوازم لاغری، باعث از بین رفتن چربی های احشایی می شوند. اما شاید برای شما هم جالب باشد که چربی های زیر جلدی را هم می توانید با دستگاه بادی اسکالپتور از بین ببرید.

یعنی حتی کسانی که فکر می کنند عضلات آن ها سفت است و چربی ندارند هم می توانند از این دستگاه استفاده نمایند. زیرا به آن ها کمک می کند تا چربی های زیر پوست خود را به شکل کامل از بین ببرند.

با پوست پرتقالی خداحافظی کن!

دستگاه بادی اسکالپتور یک وسیله ی همه کاره است! این دستگاه علاوه بر حذف چربی های بدن، می تواند در از بین بردن سوراخ های ایجاد شده در سطح پوست یا به اصطلاح پوست پرتقالی هم کمک کند.

پرتقالی بودن پوست می تواند باعث شود آلودگی ها به داخل بافت های زیرین پوست نفوذ پیدا کنند. پس اگر پوست پرتقالی را در سطح بدن خود دارید هم می توانید کاندید استفاده از دستگاه بادی اسکالپتور باشید.

سلولیت ممنوع!

سلولیت پوست لگن، پهلو و ران پا جزو مهم ترین دغدغه های بانوان محسوب می شود. اما با دستگاه بادی اسکالپتور هم لاغر می شوید و هم با سلولیت پوست خداحافظی می نمایید.

سلولیت در ناحیه پایین تنه در اغلب خانم های تپل وجود دارد. اما اگر عمل لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور را

انجام دهید، سلولیت پوست شما نیز از بین خواهد رفت.

پوست صاف حتی بعد از بارداری!

بعد از اتفاقاتی مثل بارداری و یا یائسه شدن بانوان، شل شدگی پوست بخش های مختلف بدن اتفاق می افتد. برای آن که پوست صاف و زیبا را حتی بعد از این دوران داشته باشید، می توانید از دستگاه بادی اسکالپتور استفاده نمایید.

اگر شما هم بعد از بارداری و یا رسیدن به سن بارداری دچار افتادگی پوست شکم شده اید، کافی است چندین جلسه تحت عمل با دستگاه بادی اسکالپتور قرار بگیرید. این دستگاه شل شدگی پوست شما و چربی های افزوده شده را حذف خواهد کرد.

عوارض استفاده از دستگاه لاغری بادی اسکالپتور چیست؟

استفاده از دستگاه ها و لوازم مختلف برای لاغری می توانند عوارضی را هم در پی داشته باشند. اما ممکن است برای شما هم جالب باشد که دستگاه بادی اسکالپتور هیچ نمونه عارضه جانبی را برای افراد نخواهد داشت.

نه تنها با هیچ عارضه جانبی بعد از استفاده از این دستگاه مواجه نخواهید شد، بلکه مزیت های بسیار زیادی را می تواند برای بدن شما به همراه خواهد داشت.

در کنار مزیت های جسمی مثل کمک به گردش خون، مزیت های روحی متعددی هم در مورد استفاده از دستگاه بادی اسکالپتور ذکر شده است. حذف مشکلات روحی مثل افسردگی و اعتماد به نفس کم نیز با از بین رفتن چربی های اضافی از بین خواهند رفت.

تعداد جلسات لازم برای لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور به چه صورت است؟

عمل لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور در صورتی انجام خواهد گرفت که حدود ۱۲ مرتبه در ماه انجام شود. هر جلسه حدود نیم ساعت طول می کشد. البته شایان ذکر است که تعیین دقیق میزان جلسه های مورد نیاز برای انجام شدن خدمات لاغری با این دستگاه ها باید حتما طبق نظر پزشک متخصص انجام گیرد.

عمل لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور  4
عمل لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور

چه افرادی نمی‌توانند از این دستگاه استفاده کنند؟

افرادی که مشکل انعقاد خون دارند.

کسانی که از مشکلات قلبی رنج می برند.

تومورهای ریز و درشت در بدن خانم ها و آقایان می تواند مانعی برای انجام شدن خدمات لاغری با دستگاه اسکالپتور باشد.

خانم های باردار و حتی کسانی که مدت زمان کوتاهی از زایمان آن ها گذشته است.

ورم در هر سطحی از بدن هم می تواند باعث نامناسب بودن خدمات لاغری با این دستگاه شود.

کسانی که از قلب مصنوعی استفاده می نمایند.

عفونت های پوستی و مشکلات مختلف پوستی می تواند باعث نامناسب شدن این روش لاغری شود.

 دستگاه بادی اسکالپتور برای چه کسانی مناسب است؟

عمل لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور برای افراد چاق و دارای اضافه وزن می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه به نظر برسد.

برخی افراد تصور می کنند اندام بسیار زیبایی دارند و هیچگونه چربی اضافی در بدن آن ها وجود ندارد.

چربی های زیر جلدی در بدن همه ی افراد وجود دارد. از این رو همه می توانند برای حذف این نوع از چربی های زیر پوستی از دستگاه بادی اسکالپتور استفاده نمایند.

اگر می خواهید کاهش چربی های اضافی بدن خود را در مدت زمان کوتاه تری انجام دهید، بهتر است حتما به فکر استفاده از دستگاه بادی اسکالپتور باشید.

در صورتی که فکر می کنید که بدن شما بافت سفتی دارد و چربی ندارید، یکبار زیر دستگاه بادی اسکالپتور بروید. زیرا بخش زیادی از چربی ها به صورت زیر جلدی قرار می گیرند. فهمیدن فرق ماهیچه با چربی خیلی دشوار است. اما با کمک بادی اسکالپتور به راحتی این چربی ها را می توانید از بین ببرید.

البته بهتر است برای نتیجه گیری بهتر از مزیت های دستگاه بادی اسکالپتور، مراکز مطمئن را انتخاب نمایید.

عمل لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور  5
عمل لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور

نتایج تا چه مدت ماندگار است؟

عمل لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور می تواند تا آخر عمر برای شما دوام داشته باشد. در واقع این دستگاه یک روش موقتی نیست.

البته شایان ذکر است که برای حفظ تاثیرات این شیوه لاغری، بایستی حتما ورزش های منظم را در برنامه زندگی خود قرار دهید.

در ضمن برنامه غذایی مطلوب نیز در این موضوع بی تاثیر نخواهد بود. پس نباید رژیم غذایی را بیهوده تلقی کنید. زیرا می تواند تاثیرات مستقیمی بر زیبایی اندام افراد بگذارد.

فعالیت های ورزشی و تحرک را باید برای تمام روزهای زندگی خود مد نظر قرار دهید. زیرا فقط تداوم در ورزش می تواند تاثیرات شگفت انگیزی را به همراه داشته باشد.

هزینه استفاده از دستگاه لاغری بادی اسکالپتور چقدر است؟

هر کدام از روش های لاغری هزینه متفاوتی را می تواند در بر داشته باشد. لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور نیز قیمت خاصی خواهد داشت.

برای آن که بتوانید اطلاع دقیق راجع به میزان هزینه استفاده از عمل های لاغری با کمک دستگاه های بادی اسکالپتور بدست آورید، باید از کلینیک های معتبر سوال کنید.

لوگو کلینیک تهامی

ارمغان ما برای شما زیباییست...

برای اطلاع از تخفیف ها و جدیدترین های خدمات زیبایی و جراحی در خبرنامه ما عضو شوید

کلینیک زیبایی و جراحی تهامی

کلينيک تخصصی زیبایی و جراحی تهامی (ارمغان زیبایی) دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

اسکرول به بالا

آخرین اخبار و تکنولوژی های زیبایی روز

برای دریافت آخرین اخبار زیبایی و تکنولوژی های روز دنیا اطلاعات خود را وارد کنید تا در خبرنامه کلینیک تهامی عضو شوید.