مزوژل بلامین

مراجعه کننده تا این لحظه

ارمغان ما برای شما زیباییست...

همین حالا نوبت بگیرید

مزوژل بلامین چیست؟

داشتن صورتی صاف و بدون چین و چروک آرزوی هر فردی است. ما به محض ایجاد چروک های ریز در اطراف چشم ها یا لب به دنبال از بین بردن آن هستیم. استفاده از مزوژل بلامین موثرترین راه حل برای رهایی از این مشکل است. در پاسخ به این سوال که مزوژل چیست می توان گفت این محصول بهترین راهکار جهت برطرف نمودن مشکلات پوستی اطراف چشم ها و لب است. مزوژل بلامین حاوی موادی از قبیل اسید هیالورونیک، مواد معدنی، ویتامین ها، کوآنزیم ها، اسیدهای آمینه و آنتی اکسیدان ها می باشد که در پروسه مزوتراپی به کار برده می شود. مهمترین عنصر این محصول هیالورونیک است. هیالورونیک نوعی قند است که به شکل طبیعی در پوست موجود است و با حفظ آب در خود سبب آبرسانی به پوست می شود.

مزوژل بلامین
مزوژل بلامین

مزوژل بلامین برای درمان چه آسیب هایی به کار می رود؟

مزوژل بلامین سبب صاف و خوشرنگ شدن پوست همچنین قوام بیشتر آن خواهد شد. از این محصول جهت برطرف نمودن منافذ، آکنه و لکه در صورت، گردن و دستها استفاده می شود. پر کردن چین و چال های عمیق موجود در پوست مهمترین کاربرد این محصول است. با به کارگیری این ژل به آسانی می شود، خطوط خنده خطوط عمیق در ناحیه اخم همچنین اطراف چشم ها را برطرف نمود. در صورت نامتقارن بودن گونه ها یا نداشتن فرم مناسب و زیبایی از گونه، می توان با مزوژل بلامین این مشکل را برطرف کرد. مزوتراپی جهت برطرف نمودن افتادگی صورت و لیفت آن بسیار موثر است. اشخاصی که صورتی بسیار لاغر دارند می توانند با استفاده از این محصول، این مشکل را برطرف کنند.

کاربردهای مزوژل روی صورت:

  • برطرف نمودن چین و چروک ها و خطوط ریز در صورت و اطراف چشم.
  • پر نمودن چین و چروک گونه ها و اطراف لبها.
  • از بین بردن خستگی و بی روحی پوست صورت.
  • بهبود دادن خاصیت ارتجاعی پوست صورت.
  • افزایش دادن کیفیت کلی پوست صورت.
  • افزایش درخشندگی پوست صورت.

کاربردهای مزوژل روی بدن:

بالا بردن خاصیت ارتجاعی پوست بدن و خطوط ریز روی گردن.

افزایش خاصیت ارتجاعی پوست در ناحیه پشت دست.

برطرف نمودن برجستگی های رگ ها و گودی نواحی پشت دست.

برطرف نمودن مشکلات رنگ پوست ناحیه قفسه سینه.

برطرف نمودن ترک های پوستی.

درمان چاقی موضعی.

پیشگیری نمودن از ریزش مو.

برطرف نمودن جای جوش.

 

مزوژل بلامین
مزوژل بلامین

مزایای تزریق مزوژل  بلامین چیست؟

  • هیدراته نمودن مناطق حساس اطراف چشم .
  • کاهش دادن میزان تیرگی های اطراف چشم.
  • تغذیه و آبرسانی پوست.
  • از بین بردن پف و تورم زیر چشم.
  • احیا نمودن و سفت شدن پوست.
  • جوانسازی با این محصول برای بیماران با انواع پوست مناسب است.
  • روشن و درخشان تر نمودن پوست.

نحوه انجام مزوژل بلامین چگونه است؟

یکی از توصیه های پزشکی برای انجام مزوژل بلامین این است که در ابتدا دو تا سه بار با فاصله ۲ تا ۴ هفته یکبار انجام شود. ناگفته نماند که این تشخیص باید توسط پزشک متناسب با شرایط پوستی شما صورت گیرد. پس از آن هر ۴ الی ۶ ماه یکبار جهت تثبیت اثرات مزوژل بلامین باید تزریق آن را تکرار نمود. جهت تزریق این محصول می بایست این کار به شکل تزریق های نقطه ای ریزی، در زیر پوست توسط پزشک متخصص صورت گیرد.

چه کسانی می ‌توانند از مزوژل بلامین استفاده کنند؟

افرادی که دارای سیستم ایمنی ضعیفی هستند. مثلاً اشخاص مبتلا به سرطان، لوپوس، دیابت، اختلال بافت همبند و… کاندید خوبی جهت تزریق این ژل نیستند. زنان باردار و شیرده همچنین افرادی که داروهای خاصی استفاده می کنند، نمی توانند این کار را انجام دهند. افرادی که دارای پوستی شل و افتاده و بسیار نرم می باشند، انجام این کار برای آنها مناسب نیست. این افراد می توانند روش‌ هایی همانند تزریق نمودن ژل یا لیفتینگ انجام دهند. مابقی افرادی که دارای پوستی آسیب دیده و خط خورده هستند، می ‌توانند از مزوژل بلامین جهت رفع مشکل پوستی خود استفاده کنند.

مزوژل بلامین
مزوژل بلامین

قبل از انجام و بعد از انجام چه کارهایی باید انجام داد:

72 ساعت قبل از انجام تزریق الکل مصرف ننمایید. الکل خون شما را رقیق نموده و ممکن است کبودی بیشتری ایجاد کند. بهتر است دو هفته قبل از تزریق مزوژل بلامین از مصرف نمودن داروهای ضد التهابی و رقیق کننده خون اجتناب نمایید.

ماساژ دادن و حرکت دادن منطقه درمان شده توسط این ژل ممنوع است. پس از تزریق نمودن مزوژل بلامین تا ۲۴ ساعت از ورزش کردن خودداری کنید. ۷۲ ساعت پس از تزریق این محصول در معرض نور آفتاب یا گرمای زیاد همچنین هوای سرد قرار نگیرید. پس از تزریق نمودن این ژل جهت جلوگیری کردن از تورم ناحیه تزریق شده، نمک کمتری مصرف نمایید. در صورت وجود تورم هر یک ساعت ۱۵ دقیقه از کمپرس سرد بر روی ناحیه تزریق شده، استفاده کنید. بهتر است تا ۱۲ ساعت هیچ آرایشی نکنید. استفاده از استامینوفن جهت تسکین درد بسیار کمک می کند. در صورت وجود تورم در صورت هنگام خوابیدن صورت خود را رو به بالا قرار دهید.

چقدر طول میکشد تا نتایج مزوژل ظاهر شوند؟

معمولاً بلافاصله بعد از تزریق مزوژل بلامین نتیجه قابل مشاهده است. اما نتیجه کامل کار پس از ۴۸ ساعت دیده می شود. نتیجه تزریق نمودن این ژل معمولا از ۶ تا ۹ ماه باقی خواهد ماند و پس از این مدت به تدریج از بین خواهد رفت. جهت تثبیت نتیجه تزریق مزوژل بلامین برای زمان طولانی تر و برای داشتن صورتی جوان تر باید تزریق را تکرار نمود. تکرار درمان با این محصول، سبب تثبیت اثرات درمانی آن در طولانی مدت خواهد شد. برنامه درمانی که توسط این محصول انجام می شود باید سه جلسه با فواصل ۲ تا ۴ هفته صورت گیرد.

آیا مزوژل همان تزریق ژل است:

در فرایند ساخت مزوژل ها از ترکیبات خاصی استفاده می ‌کنند که برخلاف ژل ها حجم زیادی به صورت اضافه نخواهند کرد و نقش آبرسانی به پوست را دارند. این ویژگی ها بدون افزایش حجمی در پوست صورت محرکی هستند. برای تولید کلاژن و الاستین که البته اثرات آنها در دراز مدت حس خواهد شد. پس از چند ماه با تزریق مزوژل بلامین شما حس سفتی و قوام بیشتری در پوست دارید. حس می کنید زیر پوستتان آب جمع شده. به طور کلی مزوژل سبب جوانی و شفافیت پوست می گردد. اما ژل ها سبب حجیم شدن فرم منطقه تزریق شده می شوند.

آیا مصرف مزوژل بلامین محدودیت سنی دارد؟

یکی از متداول ترین پرسش های مطرح شده در زمینه تزریق مزوژل بلامین این است که، بهترین زمان برای تزریق مزوژل چه سنی است؟ بهترین زمان جهت تزریق فاصله سنی بین ۲۰ تا ۳۰ است. در پاسخ به این سوال که آیا محدودیت سنی برای تزریق این ژل وجود دارد؟ باید گفت که پزشکان تزریق آن را برای افراد زیر ۱۸ سال مناسب نمی دانند.

مزوژل بلامین
مزوژل بلامین

عوارض تزریق مزوژل چیست:

مزوژل بلامین به عنوان درمانی با میزان ریسک پایین به حساب می آید. این روش درمانی کم تهاجم با کمترین میزان درد قابل انجام است. در این نوع درمان بروز عوارضی همانند تورم، قرمزی و کبودی که ممکن است تا ۴۸ ساعت بعد از تزریق بماند نگران کننده نیست. تزریق توسط افراد غیر متخصص در مکان های نا معتبر با برندهای تایید نشده صورت بگیرد ممکن است عوارض خطرناکی داشته باشد. این عوارض شامل مواردی از قبیل:

عفونت در نتیجه تزریق

نکروز بافت پوستی

جای زخم بر روی پوست

ماندگاری آن چقدر است؟

میزان ماندگاری اثرات به دست آمده از درمان توسط مزوژل بلامین متناسب با خصوصیات فردی بدن هر شخص متفاوت می باشد. با توجه به آماری که به دست آمده است میزان ماندگاری تزریق ژل از ۶ به ۹ ماه متغیر می ‌باشد. در این فاصله زمانی، اثرات این درمان به طور کامل ناپدید می شود. به همین سبب توصیه می شود برای افزایش ماندگاری اثرات این نوع درمان همچنین افزایش خاصیت جوانسازی پوست بهتر است که تزریق تحت نظر پزشکان متخصص به میزان تکرار های لازم صورت بگیرد. از عوامل دیگری که در میزان ماندگاری اثرات درمان مزوژل تاثیرگذار است برند انتخاب شده مزوژل می باشد. مزوژل بلامین از برندهای معتبر موجود در بازار است که توسط تمامی پزشکان متخصص تایید می ‌گردد. با تزریق این نوع ژل اثرات درمانی برای مدت زمان طولانی ترین باقی خواهند ماند.

مزوژل بلامین
مزوژل بلامین

بهترین برند مزوژل بلامین کدام است؟

بهترین و سالم ترین برند مزوژل بلامین که در بازار موجود است برند جالپرو می باشد. این برند از محصولات مشترک دو کشور ایتالیا و سوئیس می باشد. برند جالپرو موفق شده که تاییدیه CE  را دریافت نماید. مواد اولیه این برند به صورت طبیعی در بدن وجود دارد. جالپرو باعث تحریک سلولهای فیبروبلاست جهت ساخت کلاژن در پوست خواهد شد. اثرات درمانی توسط این برند مدت زمان ۶ ماه ماندگار است. از برندهای دیگری که در کشور ایران بسیار استفاده می ‌شود برند فرانسوی رویتاکر است. این برند به رویتاکر ۷۱۵ نیز مشهور است که جزو بهترین برندهای موجود در بازار محسوب خواهد شد.

آیا افراد سالمند و میانسال نیز میتوانند از درمان مزوژل بلامین استفاده کنند؟

افراد در سن های مختلفی با هر جنسیتی قادر به انجام درمان های پوستی می باشند. این افراد می توانند با جوانسازی پوست خود همچنین از بین بردن نواقص صورت و قسمت های دیگر بدن کاندیدای درمان توسط تزریق مزوژل بلامین باشند.

هزینه های درمان با تزریق مزوژل:

میزان ژل مورد نیاز جهت رسیدن به نتیجه مطلوب در مراجعین مختلف متفاوت می باشد. می توان گفت حجم ژلی که جهت درمان استفاده شده در هزینه نهایی آن تاثیر گذار است. به دلیل اینکه این محصول محصول وارداتی است، قیمت های آن تحت تاثیر نوسانات دلار و ارز می باشد. تجربه میزان مهارت و تخصص پزشک نیز از عوامل تاثیرگذار دیگر بر هزینه این نوع درمان است. به طور کلی میزان هزینه ها متناسب با کاری که شما می خواهید همچنین تعداد جلسات لازم و برندی که استفاده می کنید متفاوت است.

لوگو کلینیک تهامی

ارمغان ما برای شما زیباییست...

برای اطلاع از تخفیف ها و جدیدترین های خدمات زیبایی و جراحی در خبرنامه ما عضو شوید

کلینیک زیبایی و جراحی تهامی

کلينيک تخصصی زیبایی و جراحی تهامی (ارمغان زیبایی) دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

اسکرول به بالا

آخرین اخبار و تکنولوژی های زیبایی روز

برای دریافت آخرین اخبار زیبایی و تکنولوژی های روز دنیا اطلاعات خود را وارد کنید تا در خبرنامه کلینیک تهامی عضو شوید.