صفحه اصلیخدماتجوان سازی پوست

جوان سازی پوست

مراجعه کننده تا این لحظه

ارمغان ما برای شما زیباییست...

همین حالا نوبت بگیرید

خدمات جوان سازی و ترمیم پوست

پیشرفت‌های علم پزشکی راه‌های زیادی را برای جوانسازی پوست در اختیار ما قرار داده‌ است؛ از لیزر گرفته تا بوتاکس، ژل‌ها و تکنیک‌های گوناگون جراحی. تمام این روش‌ها به نوبه‌ی خود موثرند و بهترین روش جوانسازی پوست باید با توجه به شرایط شما تعیین شود.

اما پیش از این که به سراغ روش‌ها برویم، بهتر است کمی در مورد سیر و فرآیند پیری پوست بدانید.

خدمات جوانسازی
خدمات جوانسازی

بالا رفتن سن باعث تخریب اجزای شکل دهنده به پوست می‌شود. سیگار کشیدن، ورزش نکردن، آلودگی هوا، قرار گرفتن در معرض اشعه‌های مضر نور خورشید و تغذیه نامناسب در کنار بالا رفتن سن، باعث تخریب و تحلیل رفتن پوست می‌شوند. به مرور زمان لایه‌ی سطحی پوست نازک و بافت پیوندی آن ضعیف می‌شود.

افزایش سن روی تمامی لایه‌های پوست و بافت‌ها مجاور تاثیر می‌گذارد. در واقع پیر پوستی با ۴ علامت اصلی شناخته می‌شود که در روش‌های جوانسازی پوست به دنبال راهی برای درمان آن‌ها هستیم.

    1. چین و چروک

 

    1. کاهش حجم

 

    1. از دست رفتن خاصیت کشسانی

 

  1. تغییر در لایه‌های پوست

با توجه به این که بیشتر تمایل مراجعین کلینیک‌های زیبایی امروزی به سمت روش‌های ساده و بدون جراحی برای جوانسازی پوست است، سعی کردیم تا خدمات متنوعی در این حوزه به مراجعین خود ارائه کنیم. در ادامه برخی از این روش‌هارا معرفی کرده‌ایم.

مزوتراپی پوست

مزوتراپی یکی از روش‌های درمان زیبایی است که طی آن داروهای هومیوپاتیک که معمولا توسط متخصص زیبایی به منظور تقویت و جوان‌سازی پوست و مو به صورت موضعی تزریق می‌گردد. این روش که تا حدودی تهاجمی است با تزریق زیر یا داخل جلدی مخلوطی از عصاره‌های گیاهی، مواد هومیوپاتیک، داروها، ویتامین‌ها و سایر مواد حیاتی در مقادیر میکروسکوپی انجام می‌شود.

مزوتراپی یک روش درمانی جدید می‌باشد. در این روش دارو در قسمتهای مختلف پوست تزریق می‌شود. در واقع دارو به بجای اینکه از راه دهان خورده شود، مستقیماً به داخل پوست تزریق می‌شود. تزریق‌های متعدد مزوتراپی در فواصل منظم در پوست صورت می‌گیرد.

نمونه‌هایی از کاربرد‌های مزوتراپی پوست در کلینیک زیبایی ارمغان

مزو روشن کننده پوست (Lighten Skin):

لکه های تیره نتیجه تولید بیش ازحد ملانین است. پیری پوست، قرارگرفتن درمعرض آفتاب و یا اشکال دیگر از قرارگیری درمعرض نورماوراء بنفش (UV) مانند سولاریوم و آفتاب گرفتن یا ساخت رنگدانه در حین حاملگی همه دلایل احتمالی هستند. معمولاً تغیر رنگ در لکه‌های پوستی در نواحی در معرض آفتاب پوست رخ می‌دهند.

Lighten Skin راه حلی است که برای محدود کردن گسترش بیش از حد رنگدانه یا تیرگی پوست در بارداری بوجود می آید، طراحی شده است. همچنین با تغییر رنگ پوست ناشی از روند پیری (لکه های قهوه ای) وخورشید مبارزه می‌کند. ترکیبی ازمسدود کننده‌های مختلف یا مهارکننده‌های ساخت ملانین در سطوح مختلف، که حداکثر تأثیر را دارد و به این منظورساخته شده است.

وجود عصاره خاویار ترکیبی از عناصر را فراهم می‌کند که به متابولیسم سلولی برای ترمیم پوست کمک می‌کند.

فواید مزو Lighten Skin

  • فرایند تولید رنگ‌دانه را مهار می‌کند
  • تغییر رنگ پوست را کاهش می‌دهد
  • تولید ملانین را کاهش می‌دهد
  • دارای یک اثر روشن‌کننده برای پوست است
  • لکه‌های کروماتیک را کاهش می‌دهد
  • رادیکال‌های آزاد پوست را کاهش می‌دهد
  • پوست را آب‌رسانی و احیا می‌کند

مزو جوان‌ساز 532:

مزو 532 (REVITACARE) طیف وسیعی از ایمپلنت‌های قابل جذب است که از هیالورونیک اسید + کمپلکس جوان سازی تشکیل شده است و در نواحی مختلف پوست صورت قابل تزریق است که در درمان خطوط ریز و چین و چروک‌، پوست کم‌آب و کمبود تراکم و درخشندگی پوست صورت بسیار موثر است.

مزو ژل جوان‌ساز و پر‌کننده 715

 مزو ژل 715 (Cytocare) یک محلول متراکم کننده پوست است که برای جلوگیری از پیری زودرس و حفظ درخشش جوانی با بازسازی پوست طراحی شده است. این محصول بی‌نظیر به دلیل ویژگی‌های مشخصه که از یک پرکننده دارد‌، چیزی فراتر از یک محصول مزوتراپی است.

Cytocare 715   با غلظت بالای اسید هیالورونیک (75 میلی گرم) هیدراتاسیون طولانی مدت را فراهم می‌کند و حاوی ترکیبات ضد پیری است، که به کاهش خطوط ریز و بازگرداندن انعطاف پذیری پوست کمک می کند. این مزو یک فرمول ابتکاری و منحصر به فرد که تأثیر فوری پر‌کردن ، مرطوب‌سازی و سفت‌شدن پوست را ایجاد می‌کند.

cytocare 715
cytocare 715

مزو ژل بلامین

مزو ژل بلامین محلول اسید هیالورونیک و ترکیبی از ۱۸ اسید آمینه و آنتی اکسیدان است برای آب‌رسانی شدید پوست قدیمی‌، جوان‌سازی برای خطوط ریز و بهبود بافت و برای ظاهر جوانتر پوست.

بلامین درمانی کامل برای پیری پوست و هرگونه چین و چروک‌ و شادابی پوست‌های خشک کاربرد دارد.

مزایای مزو ژل بلامین

  • کلاژن‌سازی و تقویت کشسانی پوست
  • روشن و سفت شدن پوست
  • رادیکال‌های آزاد را خنثی کرده و از پیری پوست جلوگیری می کند
  • اندازه منافذ پوست را کاهش می‌دهد
  • جای جوش و آکنه را کاهش می‌دهد

مزو ویتامین سی

شاید ندانید اما مهمترین عامل پیری پوست، وجود رادیکال‌های آزاد است. پس همین خاصیت آنتی‌اکسیدانی ویتامین سی باعث می‌شود تا علاوه بر اثرات درمانی بتواند به جوان‌سازی و روشن شدن پوست هم کمک کند. ویتامینC  درمان نهایی برای پیری پوست، رادیکال‌های آزاد و رنگدانه‌هاست. یکی از راه‌های سریع برای تأمین ویتامین C مورد نیاز، مزوتراپی پوست است. ویتامین C یک آنتی‌اکسیدان بسیار قوی است. آنتی‌اکسیدان‌ها

هنگامی که به طور مناسب استفاده می‌شوند، از آسیب‌های رادیکال‌های آزاد که مهم‌ترین علت پیر شدن پوست هستند، جلوگیری می‌کنند. ویتامین C توانایی نفوذ به لایه‌های عمیق‌تر از اپیدرم را دارد در نتیجه، رادیکال‌های آزاد از بین می‌روند، ساخت کلاژن و کاهش ملانین می‌شود تا مانع از تشکیل لک‌های پوستی و در نتیجه روشن شدن پوست می‌گردد. از این محلول می‌توان برای مزوتراپی صورت و بدن استفاده کرد.

تزریق چربی
تزریق چربی

تزریق کلاژن

وجود کلاژن در بدن باعث تشویق بدن به تولید کلاژن بیشتر می شود به همین علت امروزه یکی از راه‌های مبارزه با پیری مصرف مکمل خوراکی کلاژن است. همه کلاژن مصرفی جذب بدن نمی شود و یا این که ممکن است این کلاژن تجزیه شده و به دیگر پروتئین‌های مورد نیاز بدن تبدیل شود اما می تواند در تحریک ساخت کلاژن توسط بدن نقش داشته باشد. البته در مطالعاتی دیده شده است که مصرف مکمل کلاژن در خانم های مسن باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست آنان شده است.

تزریق کلاژن به پوست یک روش آسان، بی خطر است که همیشه نتایج مثبتی به دنبال دارد. معمولا یک بار تزریق برای هر فرد کافی است و تنها تعداد کمی از افراد هستند که به تزریق مجدد نیاز پیدا می‌کنند.

مزایای تزریق کلاژن

  • باعث پر شدن گونه‌ها می شود
  • باعث سفت شدن پوست می‌شود و از افتادگی پوست صورت جلوگیری می کند
  • چین و چروک ها را از بین می برد
  • باعث نرمی و لطافت پوست می شود
  • مقاومت پوست را در برابر تابش های خورشید افزایش می‌دهد
  • سبب کند شدن فرایند پیری در آن می‌شود
  • صورت را پر می‌کنند
  • خط اخم بین ابروها و روی پیشانی را کمتر و کم‌رنگ‌تر می‌کند
  • فرورفتگی‌های ناشی از جای جوش ترمیم می‌گردند

پروفایلو

پروفایلو یک محلول حاوی هیالورونیک اسید می باشد که به طبیعی‌ترین حالت ممکن ( بدون ایجاد حالت غیر طبیعی) ، سبب لیفت و بازسازی فرم جوان به نواحی مختلف صورت و گردن می‌شود. پروفایلو بسیار خالص بوده و هیچ افزودنی خاصی در آن‌ها وجود ندارد. همچنین میزان اسید هیالورونیک درون آن‌ها بیشتر از هر محصول دیگری در بازار است. در نتیجه استفاده از این محصول، میزان تولید کلاژن و الاستین در نواحی پوستی را افزایش می‌یابد.

profhilo پروفایلو
profhilo پروفایلو

تحریک ناشی از تزریق پروفایلو به بهبود چشمگیر کیفیت بافت پوست منجر می‌شود. در حال حاضر، پروفایلو تنها محصولی است که می تواند تولید طبیعی تمامی 4 نوع کلاژن و الاستین را تحریک کند. این ویژگی، پروفایلو را به محصولی بی‌همتا تبدیل کرده است. از آنجایی که نتایج تزریق پروفایلو ظرف مدت کمتر از 2 هفته نمایان می‌شوند، این درمان یک گزینه عالی برای افرادی به شمار می رود که با مواردی چون افزایش سن، خستگی یا تیرگی پوست و کاهش حجم صورت دست و پنجه می‌کنند.

توصیه ما این است که این فرایند در دو جلسه درمانی با فاصله 4 هفته تا 6 ماه انجام شود که بنا به تشخیص پزشک مجموعه تعیین می‌گردد.

مزایای تزریق پروفایلو

  • افزایش قوام و حالت ارتجاعی پوست
  • احیای درخشندگی پوست صورت
  • بهبود بافت و رنگ پوست
  • آبرسانی به پوست
  • جوان سازی عمیق

جالوپرو

جالوپرو یک محلول درمانی و جوان‌ساز پوست است شامل آمیو اسید که تزریق موضعی آن سبب تولید کلاژن و الاستین و درنتیجه پر کردن آسیب‌های پوستی، جوان‌سازی عمیق و افزایش کشسانی پوست می‌گردد. جالپرو محصول مشترک سوییس و ایتالیا است که از سال 2005 روانه بازار شده است. این محصول موفق به دریافت گواهینامه CE اروپا شده است و در دو مدل پک کلاسیک و HMW به بازار عرضه می‌شود.

پک صورتی و کلاسیک دارای ماندگاری تاثیر 18 ماهه هستند. یعنی تولید کلاژن سازی و رطوبت سازی تا 18 ماه توسط این محصول صورت می‌پذیرد.

پک کلاسیک بیشتر برای افراد جوان استفاده می شود. اما پک صورتی HMW به دلیل داشتن ملکول‌های بزرگتر، برای چین و چروک های عمیق‌تر پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پک به دلیل داشتن هیالورونیک بیشتر، برای افراد مسن، مناسب‌تر است.

آمینواسیدهای به کار رفته در تولید این جوان‌ساز از جمله آمینو اسیدهای بسیار ضروری جهت بازیابی پوست به شمار می‌رود. در نتیجه نتایج شگفت انگیزی در پایان کار مشاهده می‌گردد.

تزریق جالوپرو برای نواحی صورت، گردن، زیربغل، دست، داخل ران، داخل زانو و شکم کاربرد دارد.

انواع جالپرو

  1. جالپرو کلاسیک
  2. جالپرو HMW

تفاوت انواع جالپرو

نوع کلاسیک آن برای افراد جوان‌تر مناسب است تا از شروع علائم پیری جلوگیری کند. در مقابل مدل HMW حاوی اسید هیالورونیک بیشتری است که برای افراد مسن به کار می رود. زیرا خطوط عمیق‌تر به رطوبت بیشتری نیاز دارند.

تزریق جالپرو کلاسیک در سه جلسه با فاصله زمانی 10 روزه انجام می شود که در جلسه سوم، برای درمان پوست هایی که آسیب شدیدتری دارند با بوتاکس ترکیب شده و تزریق می‌گردد.

جالپرو HMW در 3 جلسه با فاصله زمانی 10 روز تزریق می‌گردد.

مزایای تزریق جالپرو

  • رطوبت مطلوب پوست را حفظ و سبب ایجاد مولکول‌های شبکه‌ای شده در نتیجه قوام پوست افزایش می یابد.
  • با سرعت بخشیدن به متابولیک فیبروبلاست ها کلاژن‌سازی افزایش پیدا می‌کند.
  • ترمیم، درخشندگی و استحکام پوست
  • کاهش روند پیر شدن پوست (بدن و صورت)
  • کاهش چین و چروک و خطوط آشکار پوست
  • بهبود جای زخم‌ها (جای آکنه)، کلوئیدها و نقاط قرمز پوست

دریافت مشاوره برای جوان سازی پوست

نظرات مراجعه کنندگان

لوگو کلینیک تهامی

ارمغان ما برای شما زیباییست...

برای اطلاع از تخفیف ها و جدیدترین های خدمات زیبایی و جراحی در خبرنامه ما عضو شوید

کلینیک زیبایی و جراحی تهامی

کلينيک تخصصی زیبایی و جراحی تهامی (ارمغان زیبایی) دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

اسکرول به بالا

آخرین اخبار و تکنولوژی های زیبایی روز

برای دریافت آخرین اخبار زیبایی و تکنولوژی های روز دنیا اطلاعات خود را وارد کنید تا در خبرنامه کلینیک تهامی عضو شوید.