صفحه اصلیخدماتجوان سازی پوستمزوژل و جوانساز (Cytocare) 715

مزوژل و جوانساز (Cytocare) 715

مراجعه کننده تا این لحظه

ارمغان ما برای شما زیباییست...

همین حالا نوبت بگیرید

مزوژل چیست؟

مزوژل و جوانساز (Cytocare) 715
مزوژل و جوانساز (Cytocare) 715

همواره افراد در طی سالها به دنبال بازگردانی جوانی و زیبایی های دوران جوانی هستند. در طی قرن ها کیمیاگران به دنبال اکسیر جوانی بوده و در این بین مطالعات فراوانی را انجام داده اند. در پی تحقیقاتی که از زمان های دور بر روی انواع مختلف عناصر صورت گرفته است برخی از عنصر ها به صورت خاص تاثیر مثبتی بر جوان سازی داشته اند. از جمله مهمترین نقاطی که جهت ترمیم و جوان سازی مورد توجه بوده پوست است. طی تحقیقات فراوان امروزه محققان به ترکیبی دست پیدا کرده اند که تاثیر بسیار زیادی در ساختار پوست و زیباسازی آن دارد. مزوژل به عنوان یکی از مهمترین ترکیبات در کلینیک های درمانی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. در این راستا انواع مختلفی از این ماده توسط کارخانجات محصولات بهداشتی تولید و به بازار ارائه می شود. در ادامه ی این مقاله به بررسی بیشتر مزوژل و یکی از نمونه های تاثیر گذار آن بر روی پوست می پردازیم.

انواع مختلف مزوژل

مزوژل از ترکیب کوکتل ها ایجاد می گردد. کوکتل ها معمولا دارای ترکیباتی هستند که خاصیت درمانی دارند لذا میتوان در این ترکیبات انواع ویتامین ها و اسید های آمینه و مواد معدنی را مشاهده کرد که جهت درمان و زیبا سازی پوست بسیار موثر هستند. از معروف ترین مدل ها و برند های مزوژل میتوان به موارد زیادی اشاره کرد:

  • مزوژل جالپرو
  • مزوژل پروفایلو
  • مزوژل رویتاکر سایتوکر
  • مزوژل نیوویا هیدرودولوکس

در این میان مزوژل رویتاکر سایتوکر یکی از برند های معروف و ساخته ی کشور فرانسه می باشد که مدل های متفاوتی دارد. مزوژل 715 یکی از این مدل هاست که جهت جوان سازی و پر کنندگی پوست از آن استفاده می شود.

مزوژل چیست؟
مزوژل چیست؟

بررسی مزوژل (Cytocare) 715

مزوژل 715 یا کوکتل 715 محصولی کاربردی جهت ایجاد تراکم در پوست شده و لایه های زیرین پوست را بازسازی می کند. این محصول از قابلیت های بالایی در مزوتراپی برخوردار می باشد و ترکیبات آن تاثیر بسیار زیادی در ساختار بافت های درمی پوست دارد. خوب است تا در ابتدا با عناصر تشکیل دهنده ی مزوژل 715 آشنا شده و سپس به بررسی عملکرد آن بپردازیم.

  • اسید های آمینه

ساختار اسیدی در بافت پوست باعث ایجاد شادابی شده و درخشندگی خاصی به پوست می دهد. علت این امر نیز ایجاد رطوبت کافی در لایه های خارجی پوست است. از جمله مهمترین موادی که در ترکیبات مزوژل 715 قرار دارد اسید هیالورونیک است که یک نوع اسید آمینه بوده و در سنتز پروتئین سازی دخالت داشته و میتواند باعث بازسازی فضای درون سلولی شود.

  • ویتامین ها

مزوژل 715 حاوی کمپلکسی از ویتامین های مختلف است که به عنوان کیمیای پوست معرفی می شود. ویتامین هایی همچون ویتامین های گروه B، اسید فولیک و سایر ترکیبات الی موجود در ساختار سلولی در این مزوژل موجود است. وجود ویتامین ها در این ترکیب باعث شادابی لایه ی خارجی پوست شده و در کاهش روند پیری بسیار موثر است.

  • مواد معدنی

در ترکیبات مزوژل 715 میتوان انواع مختلف مواد معدنی را مشاهده کرد که برای پوست و سیستم های دفاعی بدن مفید هستند. این مواد به جهت ایجاد ساختاری پوششی با سلول های بدن میتوانند به برقراری ارتباط بین سلولی کمک کرده و با تبادل میان سلولی منجر به رشد و جوان سازی سلول شوند.

با توجه به وجود این ترکیبات در مزوژل 715 میتوان عنوان کرد که این ماده دارویی بسیار موثر در جهت ترمیم و کاهش اثرات ناشی از پیری بر روی پوست می باشد. لذا با در نظر گرفتن این موارد به تشریح ویژگی های این مزوژل می پردازیم.

مزوژل 715
مزوژل 715

ویژگی های اختصاصی مزوژل (Cytocare) 715

  • کاهش چشمگیر انواع چین و چروک: این ترکیب میتواند به صورت معجزه آسایی انواع مختلف چین و چروک را کاهش داده و در برخی موارد باعث برطرف شدن کامل آنها می شود.
  • بازسازی پوست: مزوژل 715 باعث می شود که پوست فرد مانند دوران جوانی حساسیت و لطافت خاصی پیدا کرده و بازسازی شود.
  • قابلیت آبرسانی: از این ترکیب جهت آبرسانی و مرطوب سازی فضای زیر پوست استفاده می شود.
  • ایجاد درخشندگی و شفافیت در پوست: میتوان گفت مزوژل 715 یکی از ترکیبات نادری است که میتواند برای مدت زمان مناسبی پوست را درخشنده و شفاف نشان دهد. این امر باعث می شود تا در طی مدت زمان استفاده از این ماده پوست حالت نیمه آماده پیدا کرده و به بازسازی مجدد خود بپردازد.
  • افزایش انعطاف پذیری پوست: با استفاده از مزوژل 715 میتوان انعطاف پذیری و کشش پوست را تا حدودی افزایش داد و درصد خشکی پوست را پائین آورد.

 

برای استفاده از هر داروی درمانی جهت ترمیم های پوستی نواحی مختلفی مد نظر قرار دارند. هر دارو بر اساس ساختاری که دارد بر روی نواحی خاصی از بدن تاثیر می گذارد. مزوژل 715 با قابلیت جوان سازی و پر کنندگی در برخی نواحی از بدن بسیار موثر بوده و میتواند به بیمار در این زمینه کمک کند.

  • صورت: این دارو بیشتر در نواحی دور چشمی و دور لب ها مورد استفاده قرار می گیرد و جهت از بین بردن چروک های ایجاد شدن در این مناطق کاربرد دارد. در این مناطق به جهت خطوطی که در اثر خنده ایجاد می شود چروک های خاصی وجود دارد که با استفاده از مزوژل 715 میتوان آنها را به راحتی برطرف کرد.
  • گردن و کتف ها: در ناحیه ی گردن و قسمت کتف ها و سر شانه ممکن است به دلایل مختلف چین و چروک هایی ایجاد شده باشد. این چین ها میتواند گاهی در اثر آسیب های بافتی مانند خراش ها و یا آثار جراحت صورت گرفته باشد. لذا با استفاده از مزوژل 715 میتوان تا حدود زیادی این چین و چروک ها را از بین برد.
  • دست ها و نواحی چروک شده در افراد سالمند: معمولا در سالمندان با افزایش سن نواحی دست ها به خصوص قسمت پشت آن چروک هایی ایجاد می شود که میتوان با این دارو آنها را به راحتی از بین برد.
  • پوست های شل شده و آویزان: در برخی موارد افراد به جهت کاهش وزن ناگهانی و یا در اثر جراحی دچار پوستی شل و آویزان می شوند. این حالت برای بسیاری از افراد ناخوشایند است. لذا میتوان با استفاده از مزوژل 715 اقدام به پر کردن بخش های شل شده و سفت سازی آن کرد.

 

روش استفاده از مزوژل
روش استفاده از مزوژل

معمولا استفاده از ژل های درمانی نیازمند حضور پزشک متخصص است. مزوژل نیز به جهت روش ویژه ی استفاده لازم است که منحصرا توسط پزشک متخصص تزریق شود. بدین جهت مراحل و روش استفاده از آن بسیار حساس بوده و بیمار در طی جلسات مختلفی که به کلینیک مراجعه می کند میتواند دوره ی درمان را سپری کرده و پوستی شاداب و شفاف داشته باشد. جهت درمان با مزوژل 715 لازم است در ابتدا یک دوره ی 63 روزه برای تزریق طی شود. این دوره به 3 بخش تقسیم میگردد. بیمار هر 21 روز یکبار با مراجعه به پزشک تزریق خود را انجام می دهد.

پس از سپری شدن این دوره نتیجه ی نهایی نمایان می شود و میتوان به خوبی تغییرات را در پوست بیمار مشاهده کرد. بر اساس اینکه پوست بیمار دارای چه ویژگی هایی است و همچنین ناحیه ی تزریق مزوژل 715 جلسات ممکن است هر 3 یا 4 ماه یکبار تکرار شود تا پوست همیشه شادابی و جوانی خود را داشته باشد.

ممنوعیت های استفاده

هر دارو و درمانی در کنار حسن هایی که دارد دارای ممنوعیت های خاصی می باشد. برخی از افراد به دلیل شرایط ویژه ای که در آن قرار دارند ممکن است نتوانند در مرحله از دارو های مختلف استفاده کنند. این ممنوعیت نیز بیشتر به جهت حفظ سلامت بیمار و در راستای ایمن سازی بیمار وجود دارد.

  • در تزریق مزوژل 715 نیز زنان باردار و شیرده نمی توانند از این نوع ترکیبات و درمان ها جهت شاداب سازی پوست خود استفاده کنند.
  • افرادی که در عضو های حساس بدن مانند قلب، کبد و کلیه دچار مشکلات خاص می باشند و ناراحتی های خاصی دارند نمی توانند از این نوع تزریق استفاده کنند.
  • استفاده از داروهای ضد انعقاد خون نیز موجب می گردد تا فرد نتواند از این نوع درمان جهت جوان سازی پوست استفاده کند.

اما در کنار این ممنوعیت ها برای این افراد میتوان استفاده از راه های جایگزین را جهت رسیدن به شادابی پوست پیشنهاد کرد. پزشک متخصص میتواند با ارائه ی راهکار های مناسب این بیماران را به خوبی راهنمایی کند.

مزایا و معایب مزوژل (Cytocare) 715

هر دارو در کنار استفاده ای که از آن می شود دارای مزایا و معایبی است که لازم است بیمار از آن آگاهی کامل داشته باشد. با توجه به اینکه دارو ها بیشتر جنبه ی درمانی دارند لذا معمولا مزایای آنها نسبت معایب آنها بسیار بیشتر بوده و میتوان به راحتی از آنها استفاده کرد.

مزایا:

  • مزوژل 715 به عنوان یکی از موثر ترین ترکیبات جوان سازی پوست و مو معرفی شده است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.
  • این دارو به دلیل داشتن مقدار بالایی هیالورونیک اسید تاثیری آنی داشته و بلافاصله پس از تزریق می توان تاثیر اولیه ی آن را مشاهده کرد.
  • مزوژل 715 به عنوان اولین و تنهاترین دارو جهت درمان ریزش مو نیز معرفی شده است و میتواند به رویش مجدد موهای از دست رفته کمک کند.
  • با توجه به اینکه مزوژل 715 دارای ویسکوزیته ی مناسبی است تزریق بسیار راحتی دارد و بیمار هنگام تزریق دردی را احساس نمی کند.

معایب:

  • ممکن است استفاده ازاین دارو در برخی افراد مقداری قرمزی در پوست ایجاد کند که پس از مدت کوتاهی برطرف خواهد شد.
  • پس از تزریق ممکن است تورم بسیار کمی در ناحیه ی تزریق شده ایجاد گردد که معمولا در اکثر درمان های مزوتراپی وجود دارد و از بین می رود.

 

 

لوگو کلینیک تهامی

ارمغان ما برای شما زیباییست...

برای اطلاع از تخفیف ها و جدیدترین های خدمات زیبایی و جراحی در خبرنامه ما عضو شوید

کلینیک زیبایی و جراحی تهامی

کلينيک تخصصی زیبایی و جراحی تهامی (ارمغان زیبایی) دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

اسکرول به بالا

آخرین اخبار و تکنولوژی های زیبایی روز

برای دریافت آخرین اخبار زیبایی و تکنولوژی های روز دنیا اطلاعات خود را وارد کنید تا در خبرنامه کلینیک تهامی عضو شوید.