تزریق فیلر زیر چشم

مراجعه کننده تا این لحظه

ارمغان ما برای شما زیباییست...

همین حالا نوبت بگیرید

تزریق فیلر زیر چشم یکی از اقداماتی است که می‌تواند باعث جوان ‌سازی شود. با گذشت زمان خاصیت ارتجاعی پوست تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می‌کند. این‌ موضوع اجتناب ‌ناپذیر است و نمی‌توان از آن فرار کرد. عوامل گوناگون و متفاوتی مانند نور بیش ‌از حد خورشید، آلودگی محیط، استفاده از لوازم آرایشی نامناسب، سبک زندگی نادرست، و … می‌تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد. پیری صورت می‌تواند اعتماد به‌ نفس افراد را تا حد بسیار زیادی پائین‌تر بیاورد. یکی از اتفاقاتی که ممکن است که در پی پیری صورت رخ بدهد، تیرگی و گودی زیر چشم می‌باشد. خوشبختانه در دنیای امروز رفع تیرگی و گودی زیر چشم با تزریق ژل زیر چشم کاملاً امکان‌پذیر می‌باشد.

 

تزریق ژل زیر چشم چیست؟

شما می‌توانید با استفاده از خدمات پزشکانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند صورت خود را دوباره به حالت اولیه خودش بازگردانید. علاوه ‌بر روش تزریق فیلر زیر چشم، شما می‌توانید از جراحی نیز استفاده کنید. اما تزریق روش بسیار کم تهاجم تر از جراحی می‌باشد. این روش، روشی بسیار کارآمد است و می‌تواند به شما کمک کند در سریع‌ترین زمان به هدف خودتان برسید. ژلی که برای تزریق مورد استفاده قرار می‌گیرد ماده ای کاملاً بهداشتی است. موادی که در این ژل ‌ها وجود دارند به‌طور طبیعی در پوست ما نیز قرار دارند. این ماده می‌تواند به‌ خوبی به برجسته‌سازی و خوش فرم کردن و از بین بردن چین و چروک‌ها درصورتی ما بپردازد. زیبایی از دست ‌رفته با این روش بازگردانده میشود.

مراحل و نحوه تزریق ژل زیر چشم

درست مانند هر فعالیت دیگری، تزریق فیلر زیر چشم نیز مراحلی را دارا می‌باشد. شما باید به این ‌موضوع توجه داشته باشید که حتما برای تزریق باید به سراغ یک متخصص بروید. تنها متخصصان هستند که می‌توانند بدون هیچ ‌گونه مشکلی تزریق ژل زیر چشم را برای شما انجام دهند. اگر می‌خواهید بدون هیچ‌ گونه مشکلی این روند را پشت سر بگذارید، به‌ هیچ ‌عنوان به افراد غیر متخصص اعتماد نکنید. حال بیایید با یکدیگر مراحل تزریق ژل زیر چشم را بررسی کنیم.

  1. در مرحله اولیه پزشک نقاطی از زیر چشم شما را علامت‌گذاری می‌کند تا بتواند تزریق را از همان نقاط انجام دهد.
  2. در قدم بعدی تلاش می‌کند تا ناحیه دور چشم شما را به ‌خوبی ضدعفونی کند. زیرا در غیر این صورت ممکن است که عفونت ‌های زیادی در ادامه برای شما پیش بیاید. وارد شدن میکروب به منافذ داخل پوست به‌ خصوص زیر چشم که مستعد عفونت زیادی بعد از تزریق ژل می‌باشد، می‌تواند مشکلات زیادی را برای شما به وجود بیاورد.
  3. در مرحله بعدی نیز با ژل‌ های بی‌حس کننده نواحی مورد نظر را ماساژ می‌دهد تا شما هنگام تزریق دردی را احساس نکنید.
  4. در مرحله بعدی با استفاده از سرنگ مخصوص و سوزن ‌های گوناگون تلاش می‌کند تا ژل را به نواحی مختلف زیر چشم شما تزریق کند.

توجه نمایید که این روند باید به ‌‌طور کامل در محیط ‌های بهداشتی صورت بگیرد تا از وجود هرگونه مشکل جلوگیری شود.

بهترین ژل برای تزریق زیر چشم کدام است؟

انواع گوناگون و متفاوتی از ژل ‌ها وجود دارد که می‌توانند برای تزریق فیلر زیر چشم مورد استفاده قرار بگیرد. بهترین آن ‌ها براساس برند و مواد اولیه شناخته می‌شود. البته به این ‌موضوع توجه داشته باشید که ممکن است که بر اساس تشخیص پزشک و نوع پوست برای شما از ژل‌ های گوناگونی بهره گرفته شود. سعی کنید که در این زمینه تحقیق کافی داشته باشید و با متخصصین مشورت کنید. آن ‌ها به شما می‌گویند که بهترین نوع تزریق ژل زیر چشم کدام نوع می‌باشد. توجه کنید که یک مورد خاص وجود ندارد که بشود از آن برای همه افراد استفاده کرد. با توجه به تشخیص پزشک و نوع پوست ممکن است که ژل ‌های گوناگونی برای افراد متفاوت مناسب باشد.

 

تزریق فیلر چشم چقدر دوام دارد؟

بر اساس ویژگی‌ های گوناگونی و شرایط هر فرد، ماندگاری تزریق فیلر زیر چشم ممکن است که از یک ماه تا سه سال متغیر باشد. تزریق ژل جزء آن دسته از اقداماتی است که باید هر چند وقت یک‌ بار تکرار شود. اگر شما به فکر ترمیم نباشید، در واقع این درمان بعد از مدت‌ زمان خاصی خاصیت خودش را از دست می‌دهد. توجه داشته باشید که تزریق ژل زیر چشم معمولاً ماندگاری بیشتری نسبت ‌به سایر نواحی دارد.

 

آیا احتمال کوری در صورت تزریق نادرست وجود دارد؟

برای افرادی که تصمیم دارند به تزریق ژل زیر چشم بپردازند، ضروری است تا نکات بهداشتی در این رابطه را بدانند. توجه کنید که در صورت تزریق نادرست ژل؛ احتمال کوری نیز وجود دارد. این ‌موضوع شاید تا حد بسیار زیادی ترسناک باشد و شما را از تزریق ژل زیر چشم منصرف سازد. اما به این‌ موضوع توجه داشته باشید که می‌توانید به ‌راحتی این شرایط را تحت کنترل خودتان داشته باشید. تزریق فیلر زیر چشم زمانی می‌تواند به کوری منجر شود که توسط افراد غیرمتخصص صورت بگیرد. برای دوری از این مشکل شما باید به سراغ یک متخصص بروید تا بتوانید تزریق را انجام دهید. متخصصین در این زمینه تخصص لازم و کافی را دارا می‌باشند. همین موضوع باعث می‌شود تا از به وجود آمدن مشکلات احتمالی و فجایعی مانند کوری جلوگیری شود. پس یک راه‌حل ساده برای جلوگیری از این اتفاق مراجعه به یک متخصص می‌باشد.

مزایای تزریق فیلر چشم
مزایای تزریق فیلر چشم

مزایای تزریق فیلر چشم چیست؟

موارد زیادی وجود دارند که می‌توانند در دسته مزایای تزریق ژل زیر چشم قرار بگیرند.

اولین مورد جوان‌سازی پوست می‌باشد. شما قصد دارید که از این خدمات استفاده کنید تا بتوانید جوانی را دوباره به پوست خودتان هدیه دهید. شما با استفاده از تزریق فیلر زیر چشم سریع‌تر می‌توانید گودی و سیاهی زیر چشم را از بین ببرید. علاوه ‌بر این موضوع دوام تزریق ژل تا حد بسیار زیادی بالا میباشد. این روش درمانی می‌تواند در شرایط گوناگون پوست صورت شما را به حالت طبیعی نگه دارد. بر خلاف روش‌ های دیگر مانند بوتاکس، تزریق ژل ظاهر بسیار طبیعی به پوست صورت شما می‌دهد. پس اگر دوست دارید که ظاهر طبیعی پوست صورت خود را حفظ کنید و در عین‌ حال پوست جوان‌تری داشته باشید، تزریق فیلر زیر چشم برای شما گزینه‌ای مناسب می‌باشد. با تزریق شما می‌توانید علاوه‌ بر از بین بردن گودی و سیاهی، چین ‌و چروک‌ های دور چشم خودتان را از بین ببرید.چشم تاثیر بسیار زیادی در زیبایی شما دارد. به همین دلیل مانور دادن در این ناحیه می‌تواند تاثیر شگفت ‌انگیزی در زیبایی شما داشته باشد.

 

عوارض ناشی از تزریق فیلر زیر چشم چیست؟

علاوه ‌بر مزایا، استفاده از خدمات تزریق ژل زیر چشم می‌تواند معایبی را نیز برای شما داشته باشد‌. به ‌هر حال با تزریق، یک ماده خارجی وارد پوست شما می‌شود. همین موضوع می‌تواند با رفتار های تهاجمی از سمت بدن ما ادامه پیدا کند. قرمزی و تورمی که بعد از تزریق ایجاد می‌شود کاملاً طبیعی است. تنها کاری که شما باید انجام دهید توجه به توصیه‌های پزشک و مراقبت از پوستتان می‌باشد. هر گونه کبودی و غیرطبیعی بودن در دور چشم شما بعد از نهایتاً دو هفته به ‌طور کامل برطرف می‌شود. پس جای هیچ ‌گونه نگرانی در این زمینه نیست. به ‌طور کلی تمامی عوارض تزریق ژل توسط افراد متخصص به‌ همین موارد خلاصه می‌شود.

 

اما اگر شما کار تزریق را به افراد غیر متخصص بپردازید ممکن است که عوارض بسیار بیشتری گریبان‌گیر شما شود. عوارضی مانند عفونت بیش‌ از حد، عدم تقارن در زیر چشم بعد از تزریق، خون‌ریزی بیش ‌از حد، تورم عجیب‌ و غریب و زیاد، کبودی که تمام صورت شما را بپوشاند، فلجی موقت اعضای صورت، جابه‌جایی ژل، و درد بیش ‌از حد در این نواحی شامل عوارضی می‌شوند که در صورت استفاده از خدمات  افراد غیر متخصص ممکن است که شما با آن‌ ها رو به ‌رو شوید.

عوارض ناشی از تزریق فیلر
عوارض ناشی از تزریق فیلر

نحوه مراقبت از ژل تزریق شده به زیر چشم

بعد از تزریق فیلر زیر چشم مواردی وجود دارند که در صورت توجه به آن‌ ها شما سریع‌تر دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارید. مراقبت از ژل تزریق‌شده به شما کمک می‌کند تا بدون هیچ ‌گونه مشکلی از صورت زیبای خودتان لذت ببرید.

 

  • برای مثال شما بعد از تزریق باید تا دو هفته از استعمال انواع گوناگون دخانیات خودداری کنید.
  • صورت خود به‌ خصوص نواحی تزریق‌شده ژل را به‌آرامی بشویید و به ‌هیچ ‌عنوان آن‌ ها را مالش ندهید.
  • چشم خود را ماساژ ندهید و تا آنجا که می‌شود از لوازم آرایشی در این ناحیه نیز استفاده نکنید.
  • برای تسکین درد می‌توانید از پک ‌های حاوی یخ بهره ببرید.
  • به ‌هیچ ‌عنوان روی این نواحی فشار وارد نکنید.
  • اگر درد شما غیر قابل ‌تحمل است، با پزشک خود ارتباط بگیرید تا در صورت نیاز از انواع مختلف دارو های مسکن بهره ببرید.

 

هزینه تزریق فیلر زیر چشم چقدر است؟

موارد گوناگونی وجود دارند که می‌توانند روی هزینه تزریق فیلر زیر چشم تاثیرگذار باشند. مواردی مانند متخصص، ژل تزریق ‌شده، و میزان ژل می‌توانند روی هزینه‌ای که شما پرداخت می‌کنید تاثیرگذار باشد. به‌ هر حال استفاده از خدمات متخصصینی که در این زمینه خوش‌نام هستند می‌تواند هزینه ‌های بیشتری را برای شما به ‌همراه داشته باشد. علاوه ‌بر این موضوع استفاده از ژل ‌های گوناگون هزینه ‌های متفاوتی را برای شما به‌ همراه دارد. برای مثال ممکن است که شما برای تزریق ژل با یک برند خاص هزینه‌ های بسیار پایین را بپردازید؛ اما برای تزریق ژل ‌های دیگر با دوام بیشتر و برند خوش‌نام تر ممکن است که هزینه شما بیشتر شود. علاوه‌ بر این موضوع، براساس میزان ژل مورد نیاز نیز شما ممکن است که هزینه‌ های متنوعی را بپردازید. اگر گودی زیر چشم شما بیش ‌از حد باشد قاعدتاً پوست شما به ژل بیشتری نیاز دارد. در این شرایط شما باید هزینه ‌های بیشتری را پرداخت کنید تا بتوانید پوست شفاف‌تر و جوان‌تر را داشته باشید.

هزینه تزریق فیلر زیر چشم
هزینه تزریق فیلر زیر چشم

آیا تزریق فیلر درد دارد؟

بسیاری از افراد نگران این ‌موضوع هستند که ممکن است استفاده از تزریق ژل زیر چشم درد داشته باشد.به ‌هر حال تصور فرو رفتن سوزن به ناحیه حساس مانند زیر چشم، می‌تواند تمام سلول ‌های ما را منقبض کند. اما به این‌ موضوع توجه داشته باشید که هم ژل ‌هایی که تزریق می‌شوند حاوی لیدوکایین هستند، هم قبل ‌از تزریق عملیات بی‌حسی انجام می‌شود. پزشک متخصص تلاش می‌کند تا قبل ‌از تزریق نواحی دور چشم شما را به‌طور کامل با ژل ‌های گوناگون بی‌حس کند. این‌ موضوع باعث می‌شود تا شما هنگام تزریق هیچ‌گونه احساس دردی را تجربه نکنید.

توجه کنید که حتی اگر از ژل‌ های بی‌حس کننده نیز استفاده نشود، خود ماده‌ای که در حال تزریق می‌باشد درون خودش بی‌حسی دارد. پس روند تزریق احساس درد را برای شما به‌همراه ندارد. اما ممکن است که در آینده در دوران نقاهت، شما کمی درد را در صورت خودتان احساس کنید. این ‌موضوع نیز با استفاده از مقداری یخ و یا قرص‌ های مسکن قابل‌ حل می‌باشد.

 

 آیا میشود ژل تزریق شده را خارج کرد؟

شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش بیاید که آیا می‌شود ژلی که به صورت تزریق‌شده را خارج کرد. درست است که رفع تیرگی و گودی زیر چشم با تزریق ژل به ‌طور کامل عملی می‌باشد، اما ممکن است که در شرایطی افراد نیاز داشته باشند تا این ژل‌ ها را تخلیه کنند. بله شما هر موقع که بخواهید می‌توانید به‌ راحتی و بدون هیچ‌گونه دردسری ژلی که به صورتتان تزریق‌ شده را خارج کنید. اما تمام این فرآیند نیز باید توسط افراد متخصص انجام گیرد تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری شود.

 

آیا تزریق فیلر زیر چشم در دوران بارداری مجاز است؟

بسیاری از مادران باردار ممکن است که نگران این ‌موضوع باشند که آیا تزریق ژل زیر چشم می‌تواند مشکلاتی را برای جنین آن ‌ها به وجود بیاورد. تاکنون هیچ ‌گونه آزمایش و نتیجه‌ای مبنی‌بر تاثیرگذار بودن ژل روی جنین منتشر نشده است. در واقع هیچ سندی وجود ندارد که نشان دهد تزریق ژل در این دوران می‌تواند مشکلاتی را ایجاد کند. اما خب اگر شما فرد محتاطی هستید بهتر است که استفاده از این خدمات را در دوران بارداری و شیردهی در دستور کار خود قرار ندهید. اجازه دهید تا این دوران را پشت سر بگذارید. در ادامه می‌توانید با خیال راحت‌تر از این خدمات بهره ببرید. این کار به شما کمک میکند تا از به وجود آمدن هر گونه مشکل جلوگیری کنید.

 

تزریق فیلر زیر چشم در دوران بارداری
تزریق فیلر زیر چشم در دوران بارداری

 

لوگو کلینیک تهامی

ارمغان ما برای شما زیباییست...

برای اطلاع از تخفیف ها و جدیدترین های خدمات زیبایی و جراحی در خبرنامه ما عضو شوید

کلینیک زیبایی و جراحی تهامی

کلينيک تخصصی زیبایی و جراحی تهامی (ارمغان زیبایی) دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

اسکرول به بالا

آخرین اخبار و تکنولوژی های زیبایی روز

برای دریافت آخرین اخبار زیبایی و تکنولوژی های روز دنیا اطلاعات خود را وارد کنید تا در خبرنامه کلینیک تهامی عضو شوید.