صفحه اصلیخدماتجراحی زیباییرفع غبغب با ساکشن

رفع غبغب با ساکشن

مراجعه کننده تا این لحظه

ارمغان ما برای شما زیباییست...

همین حالا نوبت بگیرید

لیفت غبغب چیست؟

همه ما به زیبایی ظاهری اهمیت می دهیم. دوست داریم صورتی بی عیب و نقص داشته باشیم تا مورد تحسین دیگران قرار گیریم. حال یکی از عیب هایی که در صورت هویدا شده و اعتماد به نفس را از ما می گیرد، غبغب است. غبغب، صورت را بزرگتر جلوه داده و تاثیر منفی بر روی زیبایی دارد. اما راه هایی برای رفع آن وجود دارد، مثل رفع غبغب با ساکشن یا لیفت غبغب. در اینجا می خواهیم بدانیم که منظور از لیفت غبغب چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم این کار به منظور از بین بردن غبغب صورت می گیرد. لیفت باعث می شود تا صورت ما لاغرتر و جمع و جورتر نشان داده شده و زیبایی دوباره به صورتمان برگردد.

در حقیقت لیفت غبغب که با استفاده از روش های مختلف مثل ساکشن صورت می گیرد، برای افرادی که به دلیل افزایش سن دچار افتادگی پوست صورت شده اند، مناسب به نظر می رسد. همچنین این امر برای کسانی که به دلیل رژیم های غذایی نادرست دچار غبغب شده اند، مناسب خواهد بود. البته افرادی که به دنبال زاویه دار کردن چانه خود هستند هم به سراغ این روش می روند.

رفع غبغب با ساکشن، یک روش موثر
رفع غبغب با ساکشن، یک روش موثر

منظور از رفع غبغب با ساکشن چیست؟

لیفت غبغب با استفاده از روش های متفاوت انجام می گیرد که یکی از این روش ها، لیفت غبغب با روش ساکشن است. در واقع ساکشن غبغب، روشی است موثر و مفید برای کوچکتر کردن غبغب. مطمئنا هیچکس دوست ندارد زیر چانه اش را غبغب های اضافه پر کند که با نگاه کردن در آینه از دیدن آنها ناراحت شود. پس به سراغ روش های مختلف لیفت مثل رفع غبغب با ساکشن رفته و با انتخاب این گزینه، سعی در رهایی از این مشکل دارد.

اگر بخواهیم کمی بیشتر راجع به رفع غبغب با ساکشن توضیح دهیم، باید بگوییم ابتدای شروع این کار با بی حسی موضعی همراه است. پس از آن پزشکانی که تخصص در انجام این کار دارند، برشی را روی پوست به وجود می آورند. بعد هم با کمک لوله ای نازک اقدام به خارج کردن چربی های اضافی در ناحیه چانه و اطراف آن می نمایند. با انجام این کار، نتیجه دلخواه ظاهر شده و فرد به صورت ایده آل خود دست می یابد. همان صورتی که دیگر از دیدن آن در آینه ناراحت نمی شود.

آیا رفع غبغب با ساکشن دارای اثر دائمی است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر. رفع غبغب با روش ساکشن، نتایج دائمی به دنبال نخواهد داشت. شاید اثر ناشی از رفع غبغب با ساکشن تا مدت ها باقی بماند و از این نتیجه هم راضی باشید. اما کافی است دوباره دچار افزایش وزن شوید. آن وقت است که باید منتظر ظاهر شدن دوباره غبغب در زیر چانه خود باشید.

اگر می خواهید رفع غبغب با ساکشن دارای اثر دائمی باشد، باید بیشتر ورزش کنید. باید رژیم غذایی سالم را در پیش گرفته و تا حد ممکن از افزایش وزن جلوگیری نمایید. اگر تمام این قواعد و اصول را رعایت کنید، پس می توانید شاهد نتیجه ای طولانی مدت از رفع غبغب با ساکشن باشید. وگرنه نباید انتظار بیهوده داشته باشید.

ساکشن غبغب
ساکشن غبغب

دلیل به وجود آمدن غبغب چیست؟

به وجود آمدن غبغب می تواند دلایل متعددی داشته باشد و فقط یک عامل نیست که باعث بروز این مسئله خواهد شد. یکی از مهمترین و اصلی ترین دلایلی که ممکن است این عارضه را در صورت پدیدار سازد، افزایش وزن یا به اصطلاح چاقی است. در کنار این مورد، عامل دیگری هم در بروز این عارضه دخیل است که آن افزایش سن می باشد. وقتی سن ما بالا می رود، پوست، دیگر مانند سابق، حالت ارتجاعی ندارد و همین موضوع باعث بروز غبغب خواهد شد.

عامل سوم هم ژنتیک است. ممکن است فرد نه چاق باشد و نه سن خیلی بالایی داشته باشد، اما غبغب در صورت او مشاهده شود که این موضوع، از ژنتیک و وضعیت بدنی او نشات می گیرد. در هر حال با روش های مختلف از جمله رفع غبغب با ساکشن می توان این مشکل را حل کرد.

بهترین روش برای لیفت غبغب کدام است؟

هزینه رفع غبغب با ساکشن
هزینه رفع غبغب با ساکشن

نمی توان با قطعیت به این سوال پاسخ داد. ممکن است یک فرد به روشی مثل رفع غبغب با ساکشن، پاسخ بهتری بدهد. در ازای آن فردی باشد که این روش برای آن ناکارآمد واقع گردد. آنچه که مشخص می کند بهترین روش برای لیفت غبغب کدام است، نظر پزشک متخصص می باشد. پزشک، عوامل زیادی را بررسی کرده و سپس طبق آنها نظر می دهد که بهترین روشی که باید انجام دهید، چه روشی است. سن، وضعیت سلامتی، آناتومی صورت و غیره، همگی روی این مسئله، اثرگذار می باشند. پس بسته به اینکه شما کدام یک از این شرایط را داشته باشید، روش های مختلف لیفت روی شما انجام خواهد گرفت.

آیا انجام لیفت غبغب محدودیت سنی دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله. لیفت غبغب از جمله رفع غبغب با ساکشن، دارای محدودیت سنی می باشد. به این صورت که افراد زیر بیست سال نمی توانند به سراغ این روش درمان رفته و آن را انجام دهند. البته این افراد هنوز به عوارضی مثل غبغب دچار نشده اند. ولی اگر دچار افزایش وزن شدید باشند، ممکن است غبغب صورت در آنها دیده شود. در هر حال این گروه های سنی، مجاز به رفع غبغب با ساکشن و هیچ یک از روش های دیگر لیفت نیستند.

این در حالی است که افراد بالای 20 سال می توانند رفع غبغب با ساکشن را انجام داده و از نتایج خوب آن بهره مند گردند. هر چند این کار، بیشتر در افراد مسن صورت می گیرد. وگرنه افرادی که جوان تر هستند، با این مسائل کمتر برخورد داشته و چندان از آن استقبال نمی کنند. اما کافی است سن افزایش یابد و عوارضی مثل غبغب هم کم کم خود را نشان دهند. آن وقت است که چه بخواهیم و چه نخواهیم، باید به سراغ کارهایی مثل رفع غبغب با ساکشن برویم. وگرنه مجبور هستیم همیشه غبغب زیر صورت خود را تحمل کنیم.

 

مدت زمان عمل رفع غبغب با ساکشن چقدر است؟

اگر تصمیم به رفع غبغب با ساکشن گرفته اید، باید اطلاعات کاملی را راجع به این امر کسب نمایید. مثلا باید بدانید که مدت زمان عمل ساکشن چقدر است. در پاسخ به این سوال باید بگوییم خوشبختانه مدت زمان این عمل، بسیار کوتاه می باشد. یعنی در مجموع این کار، حدودا یک ساعت به طول می انجامد. البته اگر فرد خواستار انجام عمل های دیگری در حین آن باشد؛ ممکن است بیشتر از یک ساعت طول بکشد. وگرنه عمل رفع غبغب با ساکشن، بیشتر از این ساعت نیست.

مزیت های رفع غبغب با ساکشن
مزیت های رفع غبغب با ساکشن

هزینه عمل ساکشن غبغب چقدر است؟

شاید تمایل داشته باشید تا پیش از رفع غبغب با ساکشن، از هزینه عمل مطلع شوید. در این باره باید بگوییم هزینه این عمل به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از عواملی که در این مسئله دخیل خواهد بود، میزان چربی مربوط به شخص می باشد. شاید فردی به دلیل چربی بیشتر، دارای غبغب بزرگتری باشد. در نتیجه پزشک متخصص مجبور است مدت زمان بیشتری روی او کار کند. به تبع آن، هزینه هم افزایش خواهد یافت. یا ممکن است یک پزشک برای انجام این عمل، تنها به سراغ ابزارهای خارجی برود و پزشک دیگر، ابزارهایی با برند ایرانی را انتخاب کند. این مورد هم بی تاثیر در هزینه نیست. در این بین، هزینه مربوط به اتاق عمل، محل جراحی و داروهایی که استفاده شده اند هم متغیر می باشند.

مزایای ساکشن غبغب چیست؟

رفع غبغب با ساکشن توام با مزایای مختلفی است. یکی از مزیت های خوب حاصل از این روش این است که نتایج مربوط به آن طی یک بازه زمانی کوتاه مشخص می گردند. یعنی لازم نیست مدت زمان زیادی در انتظار به سر ببرید تا شاهد نتایج مطلوب ناشی از این عمل باشید. بلکه در کوتاه مدت هم نتیجه آن را به چشم خواهید دید.

مزیت دیگری که این روش دارد، این است که ساکشن یک عمل مطمئن و بی خطر محسوب می شود که خطری را به دنبال نخواهد داشت. پس بدون ترس و نگرانی از به خطر افتادن سلامتی و با آغوش باز به استقبال این کار بروید که بهترین نتایج در انتظارتان است.

 

داشتن صورتی لاغر و زیبا با رفع غبغب با ساکشن
داشتن صورتی لاغر و زیبا با رفع غبغب با ساکشن

عوارض بعد از عمل جراحی رفع غبغب چیست؟

هر شخصی ممکن است به این عمل، واکنش های متفاوتی نشان دهد. شاید یکی بعد از انجام آن، عوارض سنگین تری را تحمل نماید و دیگری هم با عوارض سبک روبرو گردد. عوارضی از قبیل ورم، خون مردگی یا خواب رفتن چانه از عوارض رایج ناشی از این عمل به شمار می آیند. عوارض دیگری که ممکن است در برخی از بیماران رخ دهد، شامل اسکار پوستی، عفونت، حساسیت پوستی و غیر متقارن بودن صورت می گردند.

مراقبت های بعد از عمل ساکشن غبغب چیست؟

در بخش آخر می خواهیم راجع به مراقبت های بعد از عمل ساکشن بپردازیم. اگر به تازگی رفع غبغب با ساکشن انجام داده اید. و یا قصد دارید این کار را بکنید. بهتر است از مراقبت های پس از آن هم آگاه شوید تا نتایح مطلوب تری را شاهد باشید، مراقبت هایی مثل:

  • شما باید حداکثر تا 72 ساعت بعد از عمل استراحت نمایید.
  • در طی این مدت به خود فشار وارد نکرده و کار سنگین انجام ندهید.
  • همچنین از انجام ورزش های سنگین اجتناب کنید تا شاهد نتیجه معکوس نباشید.
لوگو کلینیک تهامی

ارمغان ما برای شما زیباییست...

برای اطلاع از تخفیف ها و جدیدترین های خدمات زیبایی و جراحی در خبرنامه ما عضو شوید

کلینیک زیبایی و جراحی تهامی

کلينيک تخصصی زیبایی و جراحی تهامی (ارمغان زیبایی) دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

اسکرول به بالا

آخرین اخبار و تکنولوژی های زیبایی روز

برای دریافت آخرین اخبار زیبایی و تکنولوژی های روز دنیا اطلاعات خود را وارد کنید تا در خبرنامه کلینیک تهامی عضو شوید.