صفحه اصلیخدماتجوان سازی پوستمزو جوان‌ساز ۵۳۲ 

مزو جوان‌ساز ۵۳۲ 

مراجعه کننده تا این لحظه

ارمغان ما برای شما زیباییست...

همین حالا نوبت بگیرید

 امروز زیبایی و جوانسازی پوست اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. به همین دلیل افراد از روش های مختلفی برای رسیدن به این موضوع استفاده می ‌کنند. یکی از جدیدترین روش هایی که برای جوانسازی پوست استفاده می شود مزوتراپی نام دارد. این کار معمولاً با استفاده از داروها و یا همان کوکتل انجام می شود که شامل ویتامین ها، آمینو اسیدها، پپتیدها، عصاره گیاهان و دیگر مواد معدنی است که به شما کمک می کند تا پوست را آبرسانی کرده و با پر کردن چین و چروک ها آن را بهبود ببخشید. همچنین این داروها می توانند از پیری پوست جلوگیری کرده و موجب توقف علائم پیری گردند. یکی از بهترین داروهای مزوتراپی را می توان مزو جوان‌ساز ۵۳۲ دانست‌.

مزو جوان‌ساز ۵۳۲
مزو جوان‌ساز ۵۳۲

این کوکتل علاوه بر آن که از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند باعث ایجاد پوستی درخشان نیز خواهد شد. در این مطلب قصد داریم که اطلاعات بیشتری در مورد مزو جوان‌ساز ۵۳۲ در اختیار شما دوستان و زیبا جویان عزیز قرار دهیم با ما همراه باشید.

مزو جوان‌ساز ۵۳۲ چیست؟

مزو جوان‌ساز 523
مزو جوان‌ساز 523

افزایش سن باعث می شود تا پوست و چهره دچار تغییراتی گردند و علائمی مانند چین و چروک ها بر روی آن ایجاد شود. این موضوع می‌ تواند برای افراد بسیاری نگران کننده باشد و حتی باعث کاهش اعتماد بنفس آن ها گردد. به همین دلیل افراد معمولا به دنبال راهی هستند تا بتوانند نشانه‌ های پیری را برطرف کنند و ظاهری زیباتر به دست آورند. البته علاقه به جوانی و زیبایی یک موضوع ذاتی است و تقریباً در همه افراد دیده می‌ شود. علاوه بر آن جوانی و زیبایی می تواند تاثیر بسیار عالی در افزایش اعتماد به نفس و بهبود زندگی شخصی و اجتماعی آن ها داشته باشد.

در واقع مزو جوان‌ساز ۵۳۲ بهترین راه برای از بین بردن چین و چروک ها و بازگرداندن زیبا سازی پوست است. همچنین استفاده از این محصول می تواند موجب کلاژن سازی گردد. در نتیجه موجب افزایش خاصیت الاستیک پوست شده و پوست مستحکم و شادابی تولید می کند. در یک تعریف کلی می توان گفت مزو جوانساز 532 یک ماده شفاف است که از مواد مورد نیاز پوست تشکیل شده است. استفاده از آن آن بسیار مفید خواهد بود و موجب جوان سازی و تقویت پوست می گردد. به طور کلی مزو جوان‌ساز ۵۲۳ دارای فرمولاسیون بسیار ویژه ای است و همین موضوع باعث می گردد تا تاثیر بسیار عالی داشته باشد.

مزو جوانساز 532 چگونه استفاده میشود؟

استفاده از مزو جوان‌ساز ۵۳۲ خیلی ساده است و با کمک مزوگان تزریق می شود. برای انجام این کار پزشک داروی مزو را با کمک مزوگان به لایه درم عمیق پوست بیمار تزریق خواهد کرد.

البته توجه داشته باشید که قبل از تزریق باید ابتدا پوست خود را از هرگونه مواد آرایشی و بهداشتی تمیز کنید. سپس پزشک برای جلوگیری از ایجاد درد از بی حس کننده های موضعی استفاده خواهند کرد. در نهایت مزو جوانساز 532 با کمک سرنگ کوچکی که تقریباً مشابه سرنگ انسولین است و به آن مزوگان گفته می شود داروهای مورد نظر را به لایه درم پوست تزریق می نماید. این کار باعث می گردد تا تمامی مواد مورد نیاز سلول های پوست به صورت مستقیم در اختیار آن ها قرار بگیرند. به همین دلیل نتیجه بسیار فوق ‌العاده ایی را در پی خواهد داشت.

مزو جوان‌ساز ۵۳۲
مزو جوان‌ساز ۵۳۲

مزیت ها و معایب آن چیست؟

استفاده از مزو جوان‌ساز ۵۳۲ نیز مانند دیگر روش های جوانسازی مزایا و معایبی دارد اما بهتر است بدانید که مزایای آن بسیار بیشتر از معایبش می باشد.

  • مزایا

از جمله مزایایی که مزو جوان‌ساز ۵۳۲ به همراه دارد می ‌توان به افزایش خاصیت الاستیک پوست، افزایش کیفیت پوست، افزایش درخشندگی و شفافیت پوست، هیدراته کردن پوست و افزایش عمق رطوبت پوست، رفع چین و چروک های ریز پوست و دور لب یا حتی دور چشم، حفظ آنتی اکسیدان های موجود در پوست، جلوگیری از روند پیری پوست و در کل احیاء یا بازسازی پوست اشاره کرد. همچنین بهتر است بدانید که این روش می‌تواند تا حدودی باعث سفت شدن پوست و کشیده شدن آن به سمت بالا گردد. بنابراین افرادی که می‌ خواهند پوستی محکم و سفت داشته باشند می توانند از آن استفاده نمایند.

  • معایب

از جمله معایبی که مزو جوان‌ساز ۵۳۲ دارد آن است که ممکن است پوست دچار کبودی، قرمزی یا التهاب گردد. البته اگر این کار توسط پزشک متخصص انجام شود و مراقبت های قبل از انجام مزوتراپی به درستی انجام گردد چنین مشکلی روی نخواهد داد. همچنین بعضی از افراد ممکن است نسبت به این دارو واکنش نشان داده و دچار سردرد یا آلرژی گردند پس بهتر است قبل از استفاده حتماً با پزشک مشورت نمایید.

آیا استفاده از مزو جوان‌ساز ۵۳۲ محدودیت سنی دارد یا نه؟

به طور کلی می‌توان گفت استفاده از مزو جوانساز 532 به افراد بالای ۱۸ سال توصیه می شود و افرادی که دارای سن کمتری هستند نمی توانند از این روش استفاده نمایند.

بهترین کاندید برای انجام این کار چه کسانی هستند؟ 

معمولا افرادی که دچار مشکلاتی مانند خشکی پوست به دلیل کمبود آب هستند می ‌توانند از مزو‌ جوان‌ساز ۵۳۲ استفاده کنند. همچنین افرادی که پوست آن‌ها دچار لک و آکنه شده است نیز گزینه مناسبی برای این روش به شمار می ‌روند. از جمله افراد دیگری که می توانند از این محصول استفاده کنند می ‌توان به افرادی که دارای پوست چرب هستند، افرادی که دچار تیرگی پوست شده اند افرادی که پوست شل و افتاده دارند. افرادی که دچار چین و چروک های ریز در سطح پوست شده اند اشاره نمود‌.

کاندیدای مناسب
کاندیدای مناسب

مراقبت های قبل و بعد از آن چیست؟

توجه داشته باشید برای این کم بتوانید از تزریق مزو جوان‌ساز ۵۳۲ نتیجه خوبی به دست آوریم باید حتماً مراقبت های قبل و بعد از از پزشک دریافت کرد و به آن عمل کنید از جمله مهمترین مراقبت های قبل و بعد می توان به موارد زیر اشاره کرد

مراقبت های قبل

  • حدود ۱ هفته قبل از مزوتراپی بهتر است از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین استفاده نکنید. زیرا ممکن است موجب ایجاد کبودی گردند.
  • همچنین حدود ۱ هفته قبل از انجام آن باید از مصرف دخانیات و الکل بپرهیزید.
  • علاوه بر آن بانوان توجه داشته باشند که این کار را دوران قاعدگی انجام ندهند.
  • یک نکته مهم دیگر آن است که باید قبل از انجام مزوتراپی پوست را به طور کامل تمیز کنید و از هیچ گونه مواد آرایشی و بهداشتی استفاده نکرده باشید.

مراقبت های بعد

  • بعد از تزریق مزو جوان‌ساز ۵۳۲ بهتر است از کمپرس سرد برای جلوگیری از کبودی و تورم استفاده کنید. همچنین در هنگام استراحت می ‌توانید از دو بالش برای بالا نگه داشتن سر استفاده نمایید.
  • در صورتی که پزشک دارو تجویز کرده است آن ها را مطابق دستور میل نمایید.
  • حدود ۱۲ ساعت از شستشوی پوست بپرهیزید.
  • توجه داشته باشید که به مدت دو روز از رفتن به استخر و سونا باید خودداری نمایید‌
  • همچنین تا چند روز باید از قرار گرفتن در برابر نور مستقیم خورشید بپرهیزید.

هزینه مزو جوان‌ساز ۵۳۲ چقدر است؟

هزینه مزو جوان‌ساز ۵۳۲ با توجه به میزان دارویی که مورد استفاده قرار می ‌گیرد و همچنین تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان مشخص خواهد شد.

از چه موادی استفاده میشود؟

همان طور که گفته شد مزو جوان ساز ۵۳۲ از مواد مختلفی تشکیل شده است که شامل هیالورونیک اسید، کمپلکس مولتی ویتامین، اسید فولیک، سولفات منگنز، گلوتامین، گلیسین و… می باشد. همچنین بهتر است بدانید این محصول حاوی تمامی مواد مغذی و مورد نیاز سلول ‌های پوستی است.

ترکیبات مزو جوان‌ساز ۵۳۲
ترکیبات مزو جوان‌ساز ۵۳۲

چقدر ماندگاری دارد و آیا نیاز به شارژ مجدد دارد ؟

مزو جوان‌ساز ۵۳۲ از جمله داروهایی است که دارای دوره درمان مشخصی است. یعنی این که پزشک با توجه به میزان آسیبی که پوست دیده است تعداد جلسات مشخصی را با فاصله زمانی معین برای بیمار تعیین می ‌کند. البته توجه داشته باشید تعداد جلسات مورد نیاز برای بهبود تقریباً ۸ جلسه در نظر گرفته شده است. این جلسات ممکن است برای بعضی از افراد هر سه ماه یکبار انجام شود و برای بعضی دیگر هر دو هفته یکبار در صورت پذیرد.

آیا استفاده از مزو جوانسازی 532 نیاز به گذراندن دوره نقاهت دارد؟

خیر. تزریق مزو جوان ساز ۵۳۲ از جمله روش‌ های غیر تهاجمی است. پس نیاز به گذراندن دوره نقاهت نخواهد داشت. بنابراین فرد می‌ تواند پس از پایان تزریق به فعالیت‌ های روزمره خود بازگردد.

چه کسانی نمی توانند از آن استفاده نمایند؟

بهتر است بدانید که مصرف مزو جوانساز 532 برای همه افراد مناسب نیست. مثلاً خانم ‌هایی که در دوران شیردهی یا بارداری قرار دارند نباید از این محصول استفاده کنند. همچنین استفاده از آن برای افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی شود. علاوه بر آن افرادی که نسبت به ترکیبات آن حساسیت دارند نیز نباید از آن استفاده کنند.

آیا مزو جوان‌ساز ۵۳۲ برای تقویت مو نیز مناسب است؟

به طور کلی می ‌توان گفت استفاده از مزو جوان‌ساز ۵۳۲ علاوه بر آن که باعث جوان سازی و شادابی پوست می شود می تواند تاثیر بسیار عالی بر روی تقویت موها نیز داشته باشد. بنابراین افرادی که می خواهند از ریزش موهایشان جلوگیری کنند یا می خواهند موهای زیبا و پرپشت تری داشته باشند می ‌توانند از این محصول استفاده کنند.  علاوه بر آن پزشکان به افرادی که کاشت مو داشته اند نیز مزوتراپی را پیشنهاد می ‌کنند.  زیرا موجب تقویت ریشه موها می گردد‌.

 

لوگو کلینیک تهامی

ارمغان ما برای شما زیباییست...

برای اطلاع از تخفیف ها و جدیدترین های خدمات زیبایی و جراحی در خبرنامه ما عضو شوید

کلینیک زیبایی و جراحی تهامی

کلينيک تخصصی زیبایی و جراحی تهامی (ارمغان زیبایی) دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

اسکرول به بالا

آخرین اخبار و تکنولوژی های زیبایی روز

برای دریافت آخرین اخبار زیبایی و تکنولوژی های روز دنیا اطلاعات خود را وارد کنید تا در خبرنامه کلینیک تهامی عضو شوید.