صفحه اصلیخدماتجوان سازی پوستدرماکسی چیست؟ | مراحل انجام درماکسی

درماکسی چیست؟ | مراحل انجام درماکسی

درماکسی چیست؟

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که درماکسی چیست و چه مزایایی دارد. این مقاله پاسخ پرسش شما را می دهد. درماکسی راهی جدید جهت شاداب و با نشاط کردن پوست است. این روش از پیری زودرس پوست و همچنین ایجاد چین و چروک روی پوست، ممانعت میکند. درماکسی که در بین مردم با نام بوتاکس موقت هم شناخته شده است، در واقع با تزریق نمودن اکسیژن به لایه های عمیق پوست انجام می شود. در این روش از سرم هایی جهت تزریق به پوست و کمک به بالا رفتن لطافت و شادابی پوست استفاده می شود. این سرم ها موجبات آبرسانی پوست، کلاژن سازی و همچنین جوان سازی پوست را فراهم می نمایند. این روش توسط دانمارک ثبت شده است و در حذف چین و چروک صورت نقش عمده ای دارد‌. اولین تأثیرات مواد فعال موجود در سرم تزریق شده به پوست، خیلی سریع در پوست نمایان می شوند‌.

روش درماکسی دردی ایجاد نمیکند و معمولاً نتایج مناسبی در پی دارد. سرم ها حاوی موادی مثل: انواع ویتامین، عصاره جلبک، انواع آنتی اکسیدان، مواد معدنی و خیلی مواد جوان کننده پوست می باشند. بعد از این که متوجه شدید درماکسی چیست ، باید به چگونگی انجام این روش و مزایای آن اشاره نمود.

درماکسی چیست

 

مراحل انجام درماکسی

انجام درماکسی
انجام درماکسی

مهمترین مطلب پس از پاسخ به این سوال که درماکسی چیست ، نحوه انجام آن است. این روش درمانی یک روش بدون عمل  و غیر تهاجمی می باشد. برای انجام بوتاکس موقت باید پوست را کاملاً از مواد آرایشی پاک کنید. بعد از آن با استفاده از روش هایی مثل: اسکراب و میکرودرم پوست را لایه برداری کنید. انجام درماکسی را باید به یک متخصص زیبایی بسپارید، تا به بهترین شکل ممکن آن را انجام دهد. بعد از لایه برداری نوبت به درماکسی کردن پوست می شود. متخصص سرم مناسب پوست شما را با فشار قوی اکسیژن به پوست شما تزریق می کند. با این روش پوست شاداب و جوان می شود و چین و چروک آن از بین می رود.

با روش درماکسی میتوان حتی خط لبخند و خطوط اطراف چشم را هم از بین برد. بعد از اولین بار که این روش را به کار می گیرید، بلافاصله می توانید رطوبت و لطافت پوست خود را احساس کنید. برای اینکه این تاثیرات ماندگار باشد میتوانید در پنج هفته، هفته ای یک بار این روش را به کار بگیرید. بعد از انجام بوتاکس موقت باید مدتی به پوست خود استراحت داده و از لوازم آرایشی مخصوصاً کرم پودر استفاده نکنید. استفاده از کرم های شب و روز مفید است.

مزایای درماکسی

انجام درماکسی مزایای زیادی برای پوست افراد دارد. بعضی از این مزایا را در ادامه ذکر می کنیم.

مزایای درماکسی
مزایای درماکسی

افراد مشتاق به انجام بوتاکس موقت

چه افرادی بیشتر دوست دارند درماکسی انجام دهند؟ با توجه به آشنایی با مزایای این روش که در بالا ذکر کردیم، پاسخ به این سوال ساده می باشد. افرادی که پوست خشکی دارند و پوست آنها به آبرسانی نیاز دارد از این روش درمانی استفاده می کنند. بوتاکس موقت درمانی فوق العاده برای پوست های خشک می باشد. بیشتر خانمهایی که دچار افتادگی پوست و به نوعی به وجود آمدن آثار پیری در چهره شده اند، برای درمان به این روش فوق العاده مؤثر مشتاق می باشند. در کل هر کسی که بخواهد نشاط و کیفیت پوست خود را بالا ببرد به سمت روش بوتاکس موقت کشانده می شود. بوتاکس موقت برای همه افراد در هر رنج سنی و با هر جنسیتی مفید و قابل انجام است. با تشخیص متخصص میتوان از درماکسی همراه با روش های دیگر جوان سازی مانند مزوتراپی و… استفاده کرد.   

 

تأثیر درماکسی روی مو

درماکسی علاوه بر پوست روی مو سر هم تاثیر گذار است. این روش در خاصیت ارتجاعی مو، میزان ضخامت آن، رشد و درخشندگی مو تاثیر گذار است. افزایش یافتن رطوبت موی سر باعث از بین رفتن شوره و لطافت مو می شود. استفاده از این روش باعث جوانی پوست سر و شادابی پوست و مو می شود.

از بین بردن خط لبخند با درماکسی
از بین بردن خط لبخند با درماکسی

کلام آخر

در این مقاله اطلاعاتی در پاسخ به سوال اینکه درماکسی چیست و چه مزیت هایی دارد، آورده شده است. درماکسی روشی برای به دست آوردن شادابی و نشاط اولیه پوست می باشد. این روش با تزریق کردن سرم های پر از مواد مفید و مغذی برای پوست، فعالیت بالایی را برای پوست رقم می زند. پوست هایی که نشاط خود را از دست می دهند به سمت رنگهای خاکستری می روند، برای بهبود این پوست ها حتماً باید از بوتاکس موقت استفاده کرد. پس بهتر است از این روش به عنوان روش پیشگیری استفاده کرد تا درمان.

اولین زمانی که احساس کردید پوست شما شادابی و نشاط خود را از دست داده، به متخصص مراجعه کرده و اقدام به انجام درماکسی کنید. مهم نیست در چه رنج سنی قرار دارید، در هر لحظه که احساس چین و چروک روی صورت کردید باید به عنوان گزینه ای مناسب روی انجام بوتاکس موقت حساب نمایید. مراقبت بعد از انجام این روش کاری نیست که زندگی شما را مختل کند، فقط برای مدتی باید اجازه دهید پوستتان بدون وسایل آرایشی نفس بکشد.

لوگو کلینیک تهامی

ارمغان ما برای شما زیباییست...

برای اطلاع از تخفیف ها و جدیدترین های خدمات زیبایی و جراحی در خبرنامه ما عضو شوید

کلینیک زیبایی و جراحی تهامی

کلينيک تخصصی زیبایی و جراحی تهامی (ارمغان زیبایی) دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

اسکرول به بالا

آخرین اخبار و تکنولوژی های زیبایی روز

برای دریافت آخرین اخبار زیبایی و تکنولوژی های روز دنیا اطلاعات خود را وارد کنید تا در خبرنامه کلینیک تهامی عضو شوید.