صفحه اصلیبلاگمقایسه پروفایلو با جالپرو

مقایسه پروفایلو با جالپرو

12دیمقایسه پروفایلو با جالپرو

بسیاری از افراد برای تزریق پروفایلو و یا جالپرو دچار تردید هستند و نمی دانند این دو چه تفاوت هایی از نظر عملکرد دارند. در مقایسه پروفایلو با جالپرو باید بگوییم که پروفایلو محصولی بر پایه هیالورونیک اسید است که به منظور درمان شلی و افتادگی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این به دلیل داشتن بیشترین میزان از هیالورونیک اسید، هم پوست را تقویت و آبرسانی می کند و هم از پیری و افتادگی آن جلوگیری می نماید.

در مقابل جالپرو دارای حجم بالایی از اسید آمینه است که برای احیا بیولوژیکی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. جالپرو موجب تحریک کلاژن و الاستین در پوست صورت می گردد و به طور کلی دارای دو نوع کلاسیک و HMW است؛ نوع دوم به دلیل داشتن هیالورونیک اسید بالاتر برای افرادی که سن بالا تری دارند و چین و چروک های صورت آن ها عمیق تر است، مورد استفاده قرار می گیرد.

مقایسه پروفایلو با جالپرو از نظر عملکرد

مقایسه پروفایلو با جالپرو
مقایسه پروفایلو با جالپرو

همانطور که اشاره کردیم، پروفایلو دارای مقادیر بالایی از هیالورونیک اسید است که به طور طبیعی در پوست انسان وجود دارد؛ همین موضوع سبب می شود که پروفایلو پس از تزریق به پوست صورت، منجر به تحریک تولید کلاژن شود که همین موضوع جوانسازی پوست را در پی دارد.

همینطور ترکیبات پروفایلو منجر به آبرسانی عمیق پوست و سفت شدن بافت آن می شود. پس از تزریق ژل پروفایلو، به مدت 28 روز در پوست صورت باقی می ماند که در این زمان منجر به ساخت چهار نوع مختلف کلاژن و الاستین به دلیل آزاد کردن تدریجی هیالورونیک اسید می شود.

مزوژل جالپرو در ترکیب خود حاوی آمینو اسید می باشد که پس از تزریق به زیر پوست، منجر به فعالیت های فیبرو پلاست ها می شود که می توانند تولید کلاژن و الاستین را تحریک کنند و حالت ارتجاعی پوست را بهبود ببخشند.

توضیحات دکتر ارمغان تهامی در رابطه با تزریق پروفایلو (قسمت اول)

مقایسه مزیت های پروفایلو نسبت به جالپرو

تزریق پروفایلو و جالپرو هر کدام مزیت هایی را به همراه دارد. مقایسه پروفایلو با جالپرو از نظر مزیت این امکان را به شما می دهد که بهتر بتوانید متناسب با شرایط پوست خود تصمیم گیری کنید.

مزایای پروفایلو

مقایسه پروفایلو با جالپرو
مقایسه پروفایلو با جالپرو
  • بهبود بافت پوست
  • افزایش حجم و درخشندگی پوست
  • کاهش خطوط ریز و چین و چروک های روی پوست
  • ایجاد پوستی صاف تر
  • آبرسانی عمیق پوست
  • افزایش استحکام پوست و سفت کردن آن
  • ایجاد ظاهری طبیعی در پوست صورت

مزایای جالپرو

  • افزایش حجم پوست صورت
    مقایسه پروفایلو با جالپرو
    مقایسه پروفایلو با جالپرو
  • بهبود قدرت ارتجاعی پوست
  • کاهش خطوط ریز و چین و چروک های ریز روی صورت
  • رفع اسکارها، آسیب های ناشی از نور خورشید، استرچ مارک و …
  • برطرف کردن حلقه های تیره دور چشم
  • کم کردن علائم پیری در صورت
  • آبرسانی و احیای پوست های خشک

مقایسه پروفایلو با جالپرو از نظر کاربرد

افرادی که پوست بسیار خشکی دارند و یا استحکام و خاصیت ارتجاعی پوست آن ها کم شده است، بهتر است به سراغ تزریق ژل پروفایلو بروند. همینطور پروفایلو در کاهش رفع افتادگی پوست صورت، گردن و دست ها نیز بسیار تاثیر گذار است و عملکرد خوبی دارد. در مقابل افرادی که به دنبال پیشگیری و جلوگیری از بروز علائم اولیه پیری هستند، می توانند به سراغ تزریق جالپرو بروند. جالپرو برای آبرسانی پوست های آسیب دیده و افرادی که در پوست آن ها خطوط عمیق و یا جای اسکار وجود دارد، بسیار مناسب می باشد. بنابراین اگر می خواهید ضمن از بین بردن چین و چروک های ریز، صورت خود را نیز کمی لیفت کنید، جالپرو برای شما مناسب است. زنان باردار و شیرده، افراد مبتلا به بیماری خود ایمنی، افراد با عفونت های پوستی و … بهتر است برای تزریق پروفایلو و یا جالپرو با پزشک مشورت کنند.

مقایسه پروفایلو با جالپرو از نظر ماندگاری

مدت زمان ماندگاری ژل پروفایلو و مزوژل جالپرو با یکدیگر متفاوت می باشد و وابسته به نوع پوست، سبک زندگی و … است اما به طور کلی ماندگاری هر دو حداکثر 6 ماه است.

مقایسه پروفایلو با جالپرو در نواحی مورد استفاده

مقایسه پروفایلو با جالپرو در نواحی مورد استفاده
مقایسه پروفایلو با جالپرو در نواحی مورد استفاده
از پروفایلو و جالپرو برای تزریق در صورت، گردن و دست ها استفاده می شود؛ اما تفاوتی که میان نواحی مورد استفاده پروفایلو و جالپرو وجود دارد، این است که از پروفایلو در پنج نقطه خاص از صورت که بیشترین احتمال افتادگی در آن ها وجود دارد، استفاده می شود، در حالی که جالپرو همانند روش مزوتراپی صورت در تمامی نقاط صورت و با فواصل یکسانی از هم شامل زیر چشم، خط خنده، خطوط ماریونت، نواحی پایینی صورت و هر قسمتی که دارای گودی و یا چین و چروک باشد، انجام می شود.

پروفایلو یا جالپرو کدام بهتر است؟

ماهیت پروفایلو یک آبرسان می باشد و می توان گفت گزینه مناسبی برای افزایش استحکام و درخشندگی پوست است؛ پس از تزریق پروفایلو پوست صورت سالم تر و شاداب تر به نظر می رسد و طی آن خطوط ریز صورت کم کم از بین می روند. اما ترکیبات جالپرو حاوی بوتاکس نیز هست به همین دلیل تاثیر بسیاری در باز شدن چین و چروک های صورت دارد و به واسطه آن می توان چین و چروک های صورت را برطرف نمود. در صورتی که در مقایسه پروفایلو با جالپرو و مناسب بودن هر یک برای خود، دچار تردید هستید؛ می توانید از متخصصان کلینیک تهامی مشاوره دریافت کنید تا بتوانید متناسب با شرایط پوست خود، بهترین تصمیم گیری را داشته باشند.

مقایسه پروفایلو با جالپرو از نظر میزان هزینه

به طور کلی هزینه تزریق پروفایلو و جالپرو به فاکتورهای مختلفی شامل نیاز افراد، تبحر پزشک، کلینیک انتخابی برای تزریق و … وابسته است اما هزینه تزریق پروفایلو به مراتب بیشتر از جالپرو می باشد.

مقایسه پروفایلو با جالپرو از نظر تعداد جلسات درمان

از دیگر تفاوت های پروفایلو با جالپرو، تعداد جلسات درمان است. تزریق پروفایلو در دو جلسه و با فاصله چهار هفته از هم انجام می شود و در صورتی که نیاز باشد، پزشک جلسه سومی را نیز تعیین می کند. در مقابل تزریق جالپرو در چهار جلسه و به فاصله جلسات دو هفته از هم صورت می گیرد. و بصورت نقطه ای در قسمت های خاص و نیاز به درمان مانند زیر چشم، خط خنده، خطوت ماریونت، نواحی تحتانی صورت و به طور کلی هر قسمتی که دارای گودی و چین و چروک باشه تزریق می گردد.

مقایسه پروفایلو با جالپرو از نظر اثر گذاری و نتایج

نتایج تزریق پروفایلو چند روز پس از تزریق ژل کم کم و به مرور نمایان می شود و پس از چهار الی شش هفته تکمیل می گردد. در مقابل نتایج تزریق مزوژل جالپرو بلافاصله پس از تزریق نمایان می شود و به تدریج تکمیل تر می گردد.
مقایسه پروفایلو با جالپرو
مقایسه پروفایلو با جالپرو

مقایسه پروفایلو با جالپرو در مراقبت های بعد از درمان

پس از تزریق هر دو روش پروفایلو و جالپرو، احتمالا بیمار در محل تزریق مقداری کبودی، تورم و قرمزی را تجربه می کند که به مرور و به فاصله چند روز از بین می روند. بهتر است پس از تزریق پروفایلو و یا جالپرو به مراقبت های پس از تزریق شامل موارد زیر توجه داشته باشید:
  • عدم لمس نواحی تزریق شده
  • پرهیز از انجام فعالیت های ورزشی شدید تا 24 ساعت
  • جلوگیری از مصرف نمک و الکل به منظور جلوگیری از التهابات پوستی
  • استفاده از کمپرس آب سرد برای کم شدن التهابات پوستی
تنها تفاوت پس از تزریق پروفایلو با جالپرو، تفاوت در میزان حساسیت پوست می باشد؛ پس از تزریق پروفایلو بهتر است افراد تا چند روز از قرار گرفتن در برابر آفتاب بپرهیزند، در حالی که پس از تزریق جالپرو، قرار گرفتن در معرض آفتاب مشکلی ندارد چراکه خود آسیب های ناشی از نور خورشید را رفع می کند.

مقایسه پروفایلو با جالپرو در کسب آمادگی قبل از تزریق

برای هر دو روش تزریق پروفایلو و یا جالپرو بهتر است افراد تا 24 ساعت قبل از درمان، از مصرف نوشیدنی های الکلی بپرهیزند و همینطور تا چند روز قبل، داروهای ضد التهابی و آسپرین مصرف نکنند. بهتر است در روزهای ابتدایی از آرایش کردن بپرهیزید و همینطور هر گونه بیماری و یا حساسیت پوستی را با پزشک خود در میان بگذارید.

مقایسه پروفایلو با جالپرو از نظر عوارض پس از تزریق

مقایسه پروفایلو با جالپرو از نظر عوارض پس از تزریق
مقایسه پروفایلو با جالپرو از نظر عوارض پس از تزریق
هر دو روش تزریق پروفایلو و جالپرو دارای عوارض خفیفی می باشند و در صورتی که توسط افراد متخصص انجام شود، کم ترین عوارض را خواهند داشت. معمولا افراد پس از تزریق جالپرو ممکن است در ناحیه مورد نظر قرمزی و تورم، کبودی اندک و … را تجربه کنند؛ اما پس از تزریق پروفایلو علاوه بر این زیباجویان احساس سوزن سوزن شدن تا چند روز را نیز تجربه کرده اند. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی پیرامون تزریق پروفایلو و یا جالپرو از پزشکان کلینیک تهامی کمک بگیرید و همینطور با تزریق ژل توسط بهترین متخصصان، کم ترین عوارض جانبی را پس از تزریق هر دو روش تجربه نمایید.
لوگو کلینیک تهامی

ارمغان ما برای شما زیباییست...

برای اطلاع از تخفیف ها و جدیدترین های خدمات زیبایی و جراحی در خبرنامه ما عضو شوید

کلینیک زیبایی و جراحی تهامی

کلينيک تخصصی زیبایی و جراحی تهامی (ارمغان زیبایی) دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

اسکرول به بالا

آخرین اخبار و تکنولوژی های زیبایی روز

برای دریافت آخرین اخبار زیبایی و تکنولوژی های روز دنیا اطلاعات خود را وارد کنید تا در خبرنامه کلینیک تهامی عضو شوید.